Gave til eget barn? Og hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

Muttitil1+1

lærkes_mor skriver:

Vi gav ikke Nor og Lærke noget...

Vi holdte festen og gav dem en rigtig god dag :-)

Tror det er meget forskelligt fra familie til familie hvordan man gør, hvad økonomien er til osv. :-)

Min tanke var nemlig også at man som forældre giver festen, så man i princippet ikke skal hoste op med endnu flere penge, men på den anden side synes jeg også at dåben er noget helt specielt, og vil egentlig gerne give ham en gave... Kan ikke helt finde ud af det... hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

-Sigrid-

NadiaSK skriver:

Det er også en fin idé - vi har dog allerede startet en børneopsparing til ham, så den idé kan vi ikke efterligne desværre

Haha fair nok Tror også vi starter den inden, og så må hun vel bare få festen  Og så nogle skeer med hele hendes navn på - familietradition fra Peders side 

Anmeld

17. oktober 2011

Muttitil1+1

-Sigrid- skriver:

Haha fair nok Tror også vi starter den inden, og så må hun vel bare få festen  Og så nogle skeer med hele hendes navn på - familietradition fra Peders side 

FInt med familietraditioner... overvejer om festen er gave nok i sig selv, men kan ikke helt blive enig med mig selv haha...

Anmeld

17. oktober 2011

-Sigrid-

NadiaSK skriver:

FInt med familietraditioner... overvejer om festen er gave nok i sig selv, men kan ikke helt blive enig med mig selv haha...

Tja, hun takker dig jo nok ikke, eller spørge om 5 år hvad du gav hende

Ja, syntes det er rigtigt fint, Peder har sine liggende hjemme og vil bruge dem til lillepigen

Anmeld

17. oktober 2011

Muttitil1+1

-Sigrid- skriver:

Tja, hun takker dig jo nok ikke, eller spørge om 5 år hvad du gav hende

Ja, syntes det er rigtigt fint, Peder har sine liggende hjemme og vil bruge dem til lillepigen

Nej det er jo det... Hverken jeg eller min mand er klar over hvad vi fik i dåbsgave eller om vi overhovedet fik andet end festen... hehe... så det har jo nok ikke den store betydning med mindre man har en bestemt tradition

Anmeld

17. oktober 2011

-Sigrid-

NadiaSK skriver:

Nej det er jo det... Hverken jeg eller min mand er klar over hvad vi fik i dåbsgave eller om vi overhovedet fik andet end festen... hehe... så det har jo nok ikke den store betydning med mindre man har en bestemt tradition

Nemlig Du holder en fest som gør at baby får sindsyg mange gaver, og det er dyrt nok at betale for lokaler, mad, drikke, pynt osv - gave fra jer overlever den lille nok ikke at få

Anmeld

17. oktober 2011

louisevl

mor2011_ skriver:

helt klart vil jeg anbefale memozz  www.memozz.dk

Det får vores bette dreng af os når han skal døbes om 1 måned. Er en smart måde at huske alle de store minder på

Anmeld

17. oktober 2011

Kofoed.

mor2011_ skriver:

helt klart vil jeg anbefale memozz  www.memozz.dk

Gid man havde pengene, nøj hvor er det altså fedt

Anmeld

17. oktober 2011

Laura.

Vi gav intet, udover festen.. Men hun fik alligevel mange fine gaver..

Anmeld

17. oktober 2011

M&M's Mor

Personlig vuggevise og personlig bog, som kan følge dem resten af livet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.