Mad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.312 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

bobbles

ja nogen der har nogen gode ideer til hvad man kan servere af varmt mad til en barnedåb? vi regner med selv at lave maden og vi bliver nok omkring 50 personer.. vi tænker i retningen af noget buffet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Frøken Christiansen skriver:

ja nogen der har nogen gode ideer til hvad man kan servere af varmt mad til en barnedåb? vi regner med selv at lave maden og vi bliver nok omkring 50 personer.. vi tænker i retningen af noget buffet..

Se under mad - gode råd der er der en tråd om buffet til barnedåb

Anmeld

17. oktober 2011

bobbles

Höör skriver:

Se under mad - gode råd der er der en tråd om buffet til barnedåb

tak men synes mest det var menu for voksne der kommer nemlig ca 10 børn så det skal være en børne præget buffet

Anmeld

17. oktober 2011

morethanperfect

Vi fik brunch

Meega lækkert .. Og det passer jo lige til tidspunktet --

Anmeld

17. oktober 2011

bobbles

morethanperfect skriver:

Vi fik brunch

Meega lækkert .. Og det passer jo lige til tidspunktet --

ja men regner først med vi skal i kirke ved 10 tiden også inden det er færdigt og vi skal spise er det vist frokost tid så ved ikke lige om brunch er noget for os hehe

Anmeld

17. oktober 2011

morethanperfect

ja men regner først med vi skal i kirke ved 10 tiden også inden det er færdigt og vi skal spise er det vist frokost tid så ved ikke lige om brunch er noget for os hehe

Vi sku også være i kirken kl. 10 .. Og der var en mere der skulle døbes .. Alligevel formåes det at alle var hos os halb tolv .. Og så spiste vi der ..

Brunch er jo mellem formiddag og middag .. Jeg syns det var et super tidspunkt ..

Anmeld

17. oktober 2011

bobbles

morethanperfect skriver:

Vi sku også være i kirken kl. 10 .. Og der var en mere der skulle døbes .. Alligevel formåes det at alle var hos os halb tolv .. Og så spiste vi der ..

Brunch er jo mellem formiddag og middag .. Jeg syns det var et super tidspunkt ..

hehe oka min mor plejer at invitere til brunch på sin fødselsdag og det plejer hun at holde kl 10 så synes det er lidt sent at spise brunch omkring 12

Anmeld

17. oktober 2011

morethanperfect

hehe oka min mor plejer at invitere til brunch på sin fødselsdag og det plejer hun at holde kl 10 så synes det er lidt sent at spise brunch omkring 12

Ja okay .. Det er jo smag og behag

Anmeld

30. oktober 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

Hej hej.

Til Zanders kommende barnedåb den 27. november 2011, bliver vi ca. 62 mennesker.  (Heraf 11 børn)

Vi servere en KÆMPE skinke fra slagteren, der selvfølgelig bliver skåret ud, mens folk tager for sig. Der til bliver der serveret flødekartofler, mini frikadeller, pastasalat, hjemmelavet hvidløgsdressing og en alm. hjemmelavet røddressing samt hjemmebagt flutes.

Vi ved endnu ikke, om vi også laver nogen kyllingelår.

Overstående bliver serveret som en lækker, indbydende buffet, hvor serveringsfolkene søger for opfyldning under spisningen.

Til dessert køber vi islagkager fra HJEMIS. (Vi ved ikke, hvilken nogen det bliver endnu.)

Til kaffen bliver der serveret Kage, Quality Street Chokolade, Bailey samt kaffe og the.

Af drikkevarer er der i Tyskland købt:

• Øl
  • Sodavand
  • Bailey - Til kaffen
  • Isvand på kander med isterninger

Mmm... Jeg glæder mig allerede til den gode mad, og ikke mindst til at fejrer vores vidunderlige, lille søns dåb i selskab med alle, der står ham kært og nær.

Anmeld

30. oktober 2011

bobbles

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

Hej hej.

Til Zanders kommende barnedåb den 27. november 2011, bliver vi ca. 62 mennesker.  (Heraf 11 børn)

Vi servere en KÆMPE skinke fra slagteren, der selvfølgelig bliver skåret ud, mens folk tager for sig. Der til bliver der serveret flødekartofler, mini frikadeller, pastasalat, hjemmelavet hvidløgsdressing og en alm. hjemmelavet røddressing samt hjemmebagt flutes.

Vi ved endnu ikke, om vi også laver nogen kyllingelår.

Overstående bliver serveret som en lækker, indbydende buffet, hvor serveringsfolkene søger for opfyldning under spisningen.

Til dessert køber vi islagkager fra HJEMIS. (Vi ved ikke, hvilken nogen det bliver endnu.)

Til kaffen bliver der serveret Kage, Quality Street Chokolade, Bailey samt kaffe og the.

Af drikkevarer er der i Tyskland købt:

• Øl
  • Sodavand
  • Bailey - Til kaffen
  • Isvand på kander med isterninger

Mmm... Jeg glæder mig allerede til den gode mad, og ikke mindst til at fejrer vores vidunderlige, lille søns dåb i selskab med alle, der står ham kært og nær.

tak for de fine forslag.. vi har så valgt at lille pigen skal døbes den 20 november, og til der er der frikadeller, skinke, kyllingelår, kartoffel salat, pasta salat, flute, med smør og hvidløgs smør. også frugt på dåse, med råcreme, og en "dåbs" kage både alm og en uden sukker, da der er nogen med sukkersyge i familen.. og svigermor laver kagen der hun er uddannet i at lave bryllups kager  det bliver også super lækkert på så kort tid så er det fint nok, for det var den eneste dato der lige passede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.