Det bliver sikkert din tur igen, nogle kan bare før andre, sådan er det desværre.
Og camping, jeg håber da i kan få jeres drøm opfyldt om bare 2 dages camping f.eks, ved at låne en campingvogn et par dage.
Vi tjener ret normale lønninger, ca 14000 udbetalt hver om måneden, har hus, 2 biler 2 børn og et på vej.Egentligt burde vi sikkert skylde mere, men min mand fik lidt arv fra før hans bedstefar dødem, som vi brugte ti at købe bil for. Så vi skylder intet andet end 500.000 i restgæld på huset og det er jo betalt ud om 10 år hvis ikke vi lægger lån om inden.
jeg tænker tit at det kunne være fedt med flere penge i løn,så jeg kunne købe de lamperjeg gerne ville have eller lign,men i bund og grund er det en luksus jeg jo ikke behøver og vi klarer om mere end fint med vores månedsløn nu.
De sidste 3 år har svigerne inviteret os på rejse, så det har vi ikke skulle tænke på at spare op til:-)
Så selv om vi ikke er rige med den løn vi får, har vi været heldige på andre punkter og det har gjort alting lidt nemmere og sjovere.
Så jeg føler sgu med dem der ikke har råd til en rejse. Jeg køber selv dyrt tøj til mine børn i ny og næ, fordi vi har råd til det synes jeg,,men det er ikke det jeg får ondt af folk over.
Det er de små ting, så som en tur til en dejlig tur på camping, eller forlænget weekend et sted, en tur med familien i tivoli der jo koster en bondegård osv.
jeg ville da ønske nogen mennesker havde lidt mere og rutte med, ikke alle, for en del er jo desværre selv skyld i de skylder for meget osv, bare se i tv, og så kender jeg det fra nogle venner mine forældre havde. De havde kæmpe lækkert hus, datteren havde dyr hest og gik til konkurrencer osv osv, men pludselig havde de overlånt ALT og måtte hente penge forskellige steder. Mine forældre kautionerede for dem, ca 200-300.000 som de aldrig betalt og mine forældre hang på deres skide regning.
Øv siger jeg bare, for der findes mange tarvelige mennesker.Godt du har fået fortlat din veninde hvordan du har det, så håber jeg i fortsat kan hygge sammen uden at tænke for meget overhvem der kan hvad osv:-)