Ja, som så mange andre, så forstår man ikke, at tiden går så hurtigt... Tristan bliver 4 uger i dag!
4 UGER!? Ej, jeg må vist lige kigge i kalenderen igen... Jo sgu, 4 uger! Indsætter lige den her igen: 
Men han er en dejlig dreng, der her natten til i dag lige tog næsten 7 timer fra kl 22-04.40! Blev lige nødt til at se på uret et PAR gange, og så bruge fingrene til at tælle til næsten syv før jeg forstod det!
Og så har vi fundet tricket til at få ham til at sove, hvis han nu er overtræt eller lign.: liggende ammestilling. BANG!!! Så bliver der sovet og så var det en redning at finde ud af, at babyer kun skal flyttes imellem 20- max 30 min efter de er faldet i søvn, da det er dér, de sover tungest.
Min kæreste er en helt fantastisk og stolt far og ikke mindst forstår han virkelig at tage sig af mor, så jeg får sovet, når han har mulighed for det. 
Og nu til billedespam: Ja, selvom han altså ikke sover enormt meget igennem om dagen, så har jeg af en eller anden grund flest sovebilleder fra de sidste par uger
Men lige et super lækkert: "Hvad er det, du har dér"-billede i sort/hvid.
Og så lige det sidste billede taget af mavsen 6 dage før fødsel, derefter en lille uge efter fødsel, og på det sidste billede er der gået ca. 3 uger efter vores lille prut, kom til verdenen!
Troede ikke det gik så hurtigt, og nu er jeg vel ca 1 kg fra før-graviditetsvægt og er begyndt at løbe igen. (Men det betyder selvfølgelig ikke, at jeg har droppet alt det hyggelige mad... og kagerne, og pølsehornene og pizzasneglene og... Mmmm... chokolade! - Måske jeg skulle løbe mere end 3 gange i ugen?
)
/Mette - der altså godt kan lide det her mor-halløj! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld