4 ugers opdatering på Tristan og mor i billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
19 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

MaybeBaby

Ja, som så mange andre, så forstår man ikke, at tiden går så hurtigt... Tristan bliver 4 uger i dag!  4 UGER!? Ej, jeg må vist lige kigge i kalenderen igen... Jo sgu, 4 uger! Indsætter lige den her igen:

Men han er en dejlig dreng, der her natten til i dag lige tog næsten 7 timer fra kl 22-04.40! Blev lige nødt til at se på uret et PAR gange, og så bruge fingrene til at tælle til næsten syv før jeg forstod det!  Og så har vi fundet tricket til at få ham til at sove, hvis han nu er overtræt eller lign.: liggende ammestilling. BANG!!! Så bliver der sovet og så var det en redning at finde ud af, at babyer kun skal flyttes imellem 20- max 30 min efter de er faldet i søvn, da det er dér, de sover tungest.

Min kæreste er en helt fantastisk og stolt far og ikke mindst forstår han virkelig at tage sig af mor, så jeg får sovet, når han har mulighed for det.

Og nu til billedespam: Ja, selvom han altså ikke sover enormt meget igennem om dagen, så har jeg af en eller anden grund flest sovebilleder fra de sidste par uger  Men lige et super lækkert: "Hvad er det, du har dér"-billede i sort/hvid.

Og så lige det sidste billede taget af mavsen 6 dage før fødsel, derefter en lille uge efter fødsel, og på det sidste billede er der gået ca. 3 uger efter vores lille prut, kom til verdenen!  Troede ikke det gik så hurtigt, og nu er jeg vel ca 1 kg fra før-graviditetsvægt og er begyndt at løbe igen. (Men det betyder selvfølgelig ikke, at jeg har droppet alt det hyggelige mad... og kagerne, og pølsehornene og pizzasneglene og... Mmmm... chokolade! - Måske jeg skulle løbe mere end 3 gange i ugen? )

/Mette - der altså godt kan lide det her mor-halløj!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Så smuk han er.
Det lyder jo som om i alle tre har det rigtig dejligt.

Man skal have lov at synde også selvom du ikke er gravid længere. Man kan vel sige at baslen er eftergraviditeten. hihi . Så synd du bare lidt endnu. Fot du allerede er i gang med at løbe ige. og mon ikke 3 gane om ugen er nok. - det ser sådan ud.

Anmeld

17. oktober 2011

maria_wlt

Fantastisk Tristan i også har fået

Er vild med ham i sort/hvid... Og han ligner præcis en Tristan 

Skal love for at maven hurtig er på sin plads igen 

Anmeld

17. oktober 2011

MaybeBaby

Frk-Lotusblomst skriver:

Så smuk han er.
Det lyder jo som om i alle tre har det rigtig dejligt.

Man skal have lov at synde også selvom du ikke er gravid længere. Man kan vel sige at baslen er eftergraviditeten. hihi . Så synd du bare lidt endnu. Fot du allerede er i gang med at løbe ige. og mon ikke 3 gane om ugen er nok. - det ser sådan ud.

Haha, ja tror heller ikke, jeg kan finde overskuddet til mere end 3 gange Og tak for de søde ord

Anmeld

17. oktober 2011

Muttitil1+1

Hvor ser han bare dejlig ud!

Gid det var mig der kunne prale af at være så tæt på min "før-graviditets-vægt", og min søn er 10 uger nu... SNYD!!!

Tillykke med det hele og hvor er det bare dejligt at I får det til at fungere så godt

Anmeld

17. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

MaybeBaby skriver:

Haha, ja tror heller ikke, jeg kan finde overskuddet til mere end 3 gange Og tak for de søde ord

Nej det kan jeg godt forstå. Det er super du kan til 3. Og undskyld de mange stavefejl/manglende bogstaver dem havde jeg ikke lige fanget.

Anmeld

17. oktober 2011

MaybeBaby

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej det kan jeg godt forstå. Det er super du kan til 3. Og undskyld de mange stavefejl/manglende bogstaver dem havde jeg ikke lige fanget.

LOL, jeg havde slet ikke bemærket stavefejlene. Men læser også hurtigt

Anmeld

17. oktober 2011

MaybeBaby

NadiaSK skriver:

Hvor ser han bare dejlig ud!

Gid det var mig der kunne prale af at være så tæt på min "før-graviditets-vægt", og min søn er 10 uger nu... SNYD!!!

Tillykke med det hele og hvor er det bare dejligt at I får det til at fungere så godt

Du ser nu absolut ikke ud til at mangle nogle kg!  Men mange tak for dine søde ord!

Anmeld

17. oktober 2011

Happiness

Han er altså bare en lækkerbisken!!! Så skøn!

Og må sige SEJT at du allerede er begyndt på træningen!

hende der stadig ikke er begyndt og har en søn på snart 3 måneder

Anmeld

17. oktober 2011

MaybeBaby

maria_wt skriver:

Fantastisk Tristan i også har fået

Er vild med ham i sort/hvid... Og han ligner præcis en Tristan 

Skal love for at maven hurtig er på sin plads igen 

Tak for de søde ord om Tristan og min mave ikke det mindste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.