Bondegårdsbesøg :-) (maaasiiiv billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

K&S

Lisbeth85 skriver:

LÆkre lækre billeder altså! Sser ud til at have været en helt igennem fantastisk dag. Og ja... når de små oplever meget, så kræver det altså sin søvn bagefter

Tak tak tak

Det var simpelthen en SUPER fed dag og ja, det kræver lidt søvn, når man har oplevet en masse - det plejer bare ikke være tilfældet herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

TaAsJu

K&S skriver:

Tak  han hyggede sig helt vildt 

Har vært inde og Google om der var noget bondegårs besøg i Nordjylland men der var intet

Anmeld

18. oktober 2011

mortilflere

Giraffen skriver:

iih det er et godt stykke når man nu bor i Århus men mon ikke de også har bondegårde herovre i jylland

Der er flere i randers området , 2 km fra mig er en øko gård og de laver super besøgs dag  og der er flere der den dag der er Åbent landbrug der har heromkring.

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

mortilflere skriver:

Der er flere i randers området , 2 km fra mig er en øko gård og de laver super besøgs dag  og der er flere der den dag der er Åbent landbrug der har heromkring.

iih hvor hyggeligt det er slet ikke aktuelt endnu da vi lige skal ha baby ud først, men nøj hvor skal vi på bondegårdsbesøg

Anmeld

18. oktober 2011

K&S

dorthemus skriver:

Sikke skønne billede og suk en dejlig dreng ihh mp se at finde en bondegård så Runa kan komme ud og klappe dyr

Det var en helt fantastisk dag  og tusind tak, jeg er også liiidt vild med ham

Og ja, afsted med jer, det er en fed oplevelse - for både store og små

Anmeld

18. oktober 2011

K&S

Mor til 2, snart 3 skriver:

Har vært inde og Google om der var noget bondegårs besøg i Nordjylland men der var intet

Jeg har ikke den store geografiske sans  men jeg fandt det her

http://www.sjovforborn.dk/detail.asp?I=1&OID=250&G=Klithusegården

Anmeld

18. oktober 2011

TaAsJu

K&S skriver:

Jeg har ikke den store geografiske sans  men jeg fandt det her

http://www.sjovforborn.dk/detail.asp?I=1&OID=250&G=Klithusegården

Ihh hvor super.. TAK kunne kun finde nogen der havde lukket når vi kommer til dk i januar og febuar

Anmeld

18. oktober 2011

K&S

Ihh hvor super.. TAK kunne kun finde nogen der havde lukket når vi kommer til dk i januar og febuar

Selv tak, dejligt I kunne bruge det

Anmeld

18. oktober 2011

TaAsJu

K&S skriver:

Selv tak, dejligt I kunne bruge det

Det er nogle lange 8 uger hvis der ikke er noget og lave for den mindste.. den store skal i det mindste i skole..

Så det hjalp super meget

Anmeld

18. oktober 2011

K&S

Det er nogle lange 8 uger hvis der ikke er noget og lave for den mindste.. den store skal i det mindste i skole..

Så det hjalp super meget

Bor I i udlandet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.