jeg har en datter på snart 3 måneder. Hun er herlig, og er for det meste glad.
HUn er vågen det meste af dagen, og sover kun 1 time af gangen. max.
min SP siger at vi skal til at ligge hende på siden, og mere på maven. Men hun skriger som en sindsyg hver gang hun har ligget der i 10 sek. og selv om jeg prøver at aktivere hende, og rose hende, og holde en hånd på rumpen, så bliver hun ildrød i hovedet, og monster hidsig. skriger, og dirrer nærmest når jeg tager hende op. og siden vil hun heller ikk ligge på. heller ikke selvom jeg støtter hende med dyner og puder. er jeg meget bagud med min pige, eller kommer det selv, at hun lige pludselig vender rundt? uden besvær.
hvis hun ligger på maven kan hun sagtens løfte hovedet højt. men hun bliver hurtigt sur, og bare tanken om at ligge hende til at lege, på maven.. føj da.. det er til at få mareridt over.
Er der nogle af jer der har oplevet det samme, og har i nogle gode råd. skal jeg bare sætte ørepropper i?
Hun var god til at lægge på maven i starten. jeg kunne endda få hende til at falde i søvn, og så bare putte hende på maven. Men måske skal jeg vende hende rundt, lige inden hun sover. hvis hun bare sover ved siden af mig? hun virker temmelig stiv i kroppen, og går nærmest i flitsbue stilling. kaster sig bagud engang imellem. men kan sagtens holde sit hoved..
Håber i kan hjælpe mig. hilsen en bekymret mor. 
Anmeld