Tøj fra Ellos til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

Muhmi

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg har netop fået en masse tøj derfra, som jeg fik min mor til at bestille hjem til vores lille som er på vej. Synes kvaliteten er lige så fin som andet, og priserne er rigtig fine. Dog har jeg kun købt alm. tøj, og ikke overtøj. 

Okay, det ser nemlig også ud til at være godt det meste af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Muhmi

Lillefe skriver:

Hej søde Jeg tror du skal vælge en str. 74 og så tror jeg du skal satse på at du nok kommer til at købe en i 80 senere på året, til at starte med skal man som regel bruge to str.   Nilan er str. 80-86. Og han passer en str. 80 lige nu har dog en i str. 86 også.. de fleste af mine er dog "bare" nogle brugte nogen.. som jeg har fået billigt..

Argh! Hehe... Ej det går nok... Jamen det må jeg gøre... Vil jo ikke have at min lille bassetrold skal fryse jo Puha er han allerede så stor? Er Silas og Nilan ikke næsten lige gamle, eller husker jeg heeelt forkert?

Ville også gerne finde den billigt og brugt... Men ja, det er jo ved at være op over, så jeg synes ikke rigtig jeg kan tillade mig at lede mere

Anmeld

17. oktober 2011

Muhmi

Lillefe skriver:

Og for resten Ellos er udmærket jeg handler dog ikke så meget til børnene der, kun mest til mig selv. Men det er fordi Nilan har MASSER tøj og Nadia køber jeg noget bestemt tøj som jeg syntes klæder hende rigtigt godt.

Min mor er også VILD med Ellos.... Men babytøj er jo noget andet

Så lige at Nilan da snart har føsdag, ja, så er de jo ikke næsten lige gamle Hihihi

Anmeld

17. oktober 2011

Lillefe

Muhmi skriver:

Min mor er også VILD med Ellos.... Men babytøj er jo noget andet

Så lige at Nilan da snart har føsdag, ja, så er de jo ikke næsten lige gamle Hihihi

Hehe nej min trold bliver et år på torsdag.. .9 pyha går alt for stærkt!

Anmeld

17. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Muhmi skriver:

Okay, det ser nemlig også ud til at være godt det meste af det

Ja, synes også de har en del fine ting i farver som man ikke lige kan få andre steder. Jeg har vasket mit en enkelt gang, og det er lige så blødt som før vask. 

Anmeld

17. oktober 2011

Muhmi

Lillefe skriver:

Hehe nej min trold bliver et år på torsdag.. .9 pyha går alt for stærkt!

Puha ja, alt for stærkt

Anmeld

17. oktober 2011

foto på lærred

Personligt tror jeg ikke at jeg ville købe en flyverdragt til 500 -700 kr. til min datter (3 måneder) fordi hun er så lille at hun jo ikke skal lege eller lign. ude allerede nu (din var vist 5 måneder)? Det er noget andet til min store pige som er 3, der skal det selvfølgelig være en i super kvalitet  men min mindste pige bruger størrelse 74 nu er 7.5 kilo. Har en 80 fra min ældre datter, så det bliver den hun får på.

Håber ikke vinteren bliver så lang og trist som sidste år

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, dåbsinvitationer og fødselsdagsindbydelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.