Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey derude.....
Vores pige, blir 1 år til November og hva har I af gode ting man kunne ønske sig til hende??
- Rigtig god mandag!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lærkes_mor skriver: Dukker, dukkevogn, puslespil, legekøkken, legemad, et lille dukkehus (my little people), bobbles dyr :-)
Dukker, dukkevogn, puslespil, legekøkken, legemad, et lille dukkehus (my little people), bobbles dyr :-)
Super gode ting, tak!
nu ved jeg jo ikke hvordan gaveregnen er hos jer men da Noah blev 1år fik han så mange gaver så han ikke kunne overskue dem så set i bagklogskabens lys ville jeg ønske vi havde sagt penge til børneopsparingen til halvdelen af gæsterne
kirsti skriver: nu ved jeg jo ikke hvordan gaveregnen er hos jer men da Noah blev 1år fik han så mange gaver så han ikke kunne overskue dem så set i bagklogskabens lys ville jeg ønske vi havde sagt penge til børneopsparingen til halvdelen af gæsterne
Vi har slet ik snakket om det sådan rigtigt endnu, men Vi vil heller ik ønske osse en masse legetøj for hun har en del så tænker osse lidt nogle gavekort til forskellige steder, så man selv kan finde det man nu sys !!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128