positiv graviditetstest, efter barnløshed :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

stud mor

Så er det lykkes mig at blive gravid, jeg har lige taget en positiv test... Jeg er bare så glad men tør samtidig ikke håbe for meget. Min kæreste og jeg har prøvet på at bliver gravide i næsten 3år.

Vi havde lige, dagen forinden, sagt til vores forældre at vi gik igang med færtilitetsbehandling, det bliver der så ikke noget af nu. HURRA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

malliebooh

Ih tillykke!!

Anmeld

16. oktober 2011

Lisbeth1985

Hvor er det FANTASTISK!! Tillykke:-)

Anmeld

17. oktober 2011

Lotte90

Mange gange tillykke, hvor er det skønt for jer!

Anmeld

17. oktober 2011

Georgia

ark skriver:

Så er det lykkes mig at blive gravid, jeg har lige taget en positiv test... Jeg er bare så glad men tør samtidig ikke håbe for meget. Min kæreste og jeg har prøvet på at bliver gravide i næsten 3år.

Vi havde lige, dagen forinden, sagt til vores forældre at vi gik igang med færtilitetsbehandling, det bliver der så ikke noget af nu. HURRA

Hvor er det stort!
Tillykke

Anmeld

17. oktober 2011

livhemdrup

Hvor er det dog bare skønt. Stort Tillykke.

Anmeld

17. oktober 2011

Jakob'sMor

Hvor er der skønt for jer - stort tillykke

Anmeld

17. oktober 2011

Sujan

Vi prøvede i 2,5 år. dagen inden jeg testede positiv, havde jeg lige hentet diverse hormonbehandlinger på apoteket:-) og vi havde også lige meldt ud at nu skulle vi i fertilitets behandling.

Var vildt nervøs og turde ikke tro på det. Men nu er jeg altså i uge 17 og bebs har det fint. Nogle gange kan jeg stadig have svært ved at tro på det. Men er begyndt at kunne mærke bitte små puf inden fra maven så bliver mere og mere virkeligt.

Ville bare sige at jeg kende alt til dine følelser:-) Er sikker på at bebs er der og nok skal blive der:-)

Anmeld

17. oktober 2011

Annette A

Hvor er det dejligt og stort TILLYKKE til Jer og håber det bedste.. 

Anmeld

17. oktober 2011

Sofia

HURRA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.