Tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil og hvorfor jeg skriver.

Jeg har så mange selvdestruktive tanker - "Jeg er en dårlig mor", "Jeg giver ikke mit barn nok omsorg", "Andre ville gøre det anderledes", "Han skulle jo alligevel have haft en ekstra trøje på - fuck hvor er du dum".

I aften gik det så galt. Jeg stak fingrene i halsen igen. Efter flere år hvor jeg ikke har gjort det - hvor jeg har styret min sygdom. Jeg har borderline.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

wamse

Ved ikke hvad jeg skal skrive, men vil ikke forlade dit indlæg uden at sende dig en kram 

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Ved ikke hvad jeg skal skrive, men vil ikke forlade dit indlæg uden at sende dig en kram 

Tusind tak

Anmeld

24. oktober 2011

0siv0

Anonym skriver:

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil og hvorfor jeg skriver.

Jeg har så mange selvdestruktive tanker - "Jeg er en dårlig mor", "Jeg giver ikke mit barn nok omsorg", "Andre ville gøre det anderledes", "Han skulle jo alligevel have haft en ekstra trøje på - fuck hvor er du dum".

I aften gik det så galt. Jeg stak fingrene i halsen igen. Efter flere år hvor jeg ikke har gjort det - hvor jeg har styret min sygdom. Jeg har borderline.

Tanker er og bliver bare tanker, ikke en afspejling af virkeligheden. Men det er ikke nemt at overbevise sig selv om, når man føler, de repræsenterer tingenes tilstand.

Det gør mig ondt at du har det så dårligt.

Får du hjælp af nogen slags?

Knus.

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

0siv0 skriver:

Tanker er og bliver bare tanker, ikke en afspejling af virkeligheden. Men det er ikke nemt at overbevise sig selv om, når man føler, de repræsenterer tingenes tilstand.

Det gør mig ondt at du har det så dårligt.

Får du hjælp af nogen slags?

Knus.

Nej, lige nu gør jeg ikke.

Jeg har opsøgt min læge her i sidste uge. Og hun vil videresende mig til en psykiater.

Anmeld

26. oktober 2011

0siv0

Anonym skriver:

Nej, lige nu gør jeg ikke.

Jeg har opsøgt min læge her i sidste uge. Og hun vil videresende mig til en psykiater.

Jeg er glad for at høre, at du kommer i professionelle hænder. For borderline er bestemt ikke at spøge med - hvis det var korrekt forstået, at du er diagnosticeret med dette?

Det kan være rigtig svært at få styr på sine tanker selv, og det er heldigvis det, både psykiatere og psykologer er der for at hjælpe med. Nogle gange må psyken på værksted, og det er ikke noget at skamme sig over.

Hvordan står det til? Håber du har det lidt bedre.

De bedste hilsner.

Anmeld

27. oktober 2011

Lone Jakobsen

kan se din tråd er et par dage gammel. min ville ikke gå forbi uden et

jeg håber du har fået den rigtig hjælp så du kan få det godt igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.