Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikken en produktiv dagpleje, din søn går i... Jeg synes, det er dejligt at få de ting, de selv har lavet...
Tullemuzz skriver: Jeg er held vil med det min søn får lavet i dagplejen og er da vildt intraseret i og se hvad andres børn har lavet evt få inspiration til og lave noget med vores søn som kan gives i Julegaver s¨håber der er flere der vil dele Billeder af kunstværkerne
Jeg er held vil med det min søn får lavet i dagplejen og er da vildt intraseret i og se hvad andres børn har lavet evt få inspiration til og lave noget med vores søn som kan gives i Julegaver s¨håber der er flere der vil dele Billeder af kunstværkerne
Eeeej hvor er de fine
Min søn starter i dagpleje på tirsdag. Glæder mig til han blir stor nok til at lave kunst til hans mor
Dot D skriver: Sikken en produktiv dagpleje, din søn går i... Jeg synes, det er dejligt at få de ting, de selv har lavet...
camillakrath skriver: Eeeej hvor er de fine Min søn starter i dagpleje på tirsdag. Glæder mig til han blir stor nok til at lave kunst til hans mor
Aj hvor er de fine... er især vild med de to på billede 10.. rigtig fine!
Her er 3 billeder vi har hængende, som vores datter har lavet.
TbCp skriver: Aj hvor er de fine... er især vild med de to på billede 10.. rigtig fine! Her er 3 billeder vi har hængende, som vores datter har lavet.
Wow han er dygtig! Hjemmelavede gaver er bare de bedste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128