Jeg er i vildrede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg er lidt sammen med min eks igen, og har været det i et par måneder nu.. Jeg elsker når vi er sammen, vi hygger os, og vi har det sjovt sammen, vi kan snakke om alt, og vi har snakket vores tidligere brud igennem, og alt er godt på den front..

MEN, skriver så til ham at jeg egentlig godt kunne tænke mig at vide om vi skulle være kærester igen eller hvordan han så på tingene..
Jeg vil rigtig gerne have en kæreste der er stabil og som vil mig og mit barn.. og ikke bare en som jeg ser hver 14 dag..

han skriver så at han lige nu har brug for at kunne koble alt fra og bare være sig selv indimellem uden at han ender med at såre nogen, og det er også fair nok.. Men han spurgte som om vi ikke godt nok var sammen, altså på den måde at vi kun så hinanden, og skriver tilbage at selvfølgelig er vi det, men jeg vil også bare gerne mere end det.. Jeg vil have en fyr hvor jeg kan råbe min kærlighed ud alle steder uden at tænke på hvem det kommer for ører, og lige nu skal vi gå stille med dørene så familien ikke finder ud af noget.. dermed også sagt at det kun er mine meget tætte veninder der ved det, da jeg ved at de ikke siger det videre..
Men han skriver så bare, at han gerne vil "nøjes" med bare at være sammen, og så må vi se hvor det fører hen.. men er det for meget forlangt af mig at jeg gerne vil have svar på om vi nogensinde bliver kærester igen?? For hvis han ikke vil være kærester igen kan jeg jo et eller andet sted ligeså godt gå ud og finde en som rent faktisk gerne vil have mig på fuld tid..

Hjælp mig piger, forlanger jeg for meget?? vi har alligevel været sammen igen i et par måneder nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Rockertand

Jeg synes, at du skal insistere på, at det er enten/eller.

Jeg tror ikke, at du følelsesmæssigt kan holde til det der hygge-roderi, og så smadrer du dig selv på at gå og spekulere i det.

Han må tage stilling til, om han vil mere nu og her, ellers er du videre, da du har et behov for en fast kæreste - det betyder så også, at du ikke skal lukke dit liv op for ham mere, og er du klar til at tage dén konsekvens?

Gad vide, hvordan han vil reagere, hvis du siger stop og vil finde en fast kæreste? 

Anmeld

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg synes, at du skal insistere på, at det er enten/eller.

Jeg tror ikke, at du følelsesmæssigt kan holde til det der hygge-roderi, og så smadrer du dig selv på at gå og spekulere i det.

Han må tage stilling til, om han vil mere nu og her, ellers er du videre, da du har et behov for en fast kæreste - det betyder så også, at du ikke skal lukke dit liv op for ham mere, og er du klar til at tage dén konsekvens?

Gad vide, hvordan han vil reagere, hvis du siger stop og vil finde en fast kæreste? 

Det er første gang jeg gået tilbage til en eks og gør det jo kun fordi der stadig er rigtig mange følelser..

Jeg ved ikke hvordan han vil reagere men kan også bare mærke at jeg er klar til et 100% seriøst forhold igen og havde jo virkelig håbet det skulle være med ham.. Men så er han sq nødt til at oppe sig..

Om jeg er klar til at miste ham fuldstændig, det ved jeg faktisk ikke lige nu og det gør det jo bare sværere synes jeg.. men kan også mærke at jeg har brug for en stabil mand fremfor en der ikke lader høre fra sig i flere dage..

Synes det er rigtigt svært.. Men skal nok lave en enten eller på ham og så se hvordan han reagerer på det

Anmeld

16. oktober 2011

Bare mig..

Anonym skriver:

Jeg er lidt sammen med min eks igen, og har været det i et par måneder nu.. Jeg elsker når vi er sammen, vi hygger os, og vi har det sjovt sammen, vi kan snakke om alt, og vi har snakket vores tidligere brud igennem, og alt er godt på den front..

MEN, skriver så til ham at jeg egentlig godt kunne tænke mig at vide om vi skulle være kærester igen eller hvordan han så på tingene..
Jeg vil rigtig gerne have en kæreste der er stabil og som vil mig og mit barn.. og ikke bare en som jeg ser hver 14 dag..

han skriver så at han lige nu har brug for at kunne koble alt fra og bare være sig selv indimellem uden at han ender med at såre nogen, og det er også fair nok.. Men han spurgte som om vi ikke godt nok var sammen, altså på den måde at vi kun så hinanden, og skriver tilbage at selvfølgelig er vi det, men jeg vil også bare gerne mere end det.. Jeg vil have en fyr hvor jeg kan råbe min kærlighed ud alle steder uden at tænke på hvem det kommer for ører, og lige nu skal vi gå stille med dørene så familien ikke finder ud af noget.. dermed også sagt at det kun er mine meget tætte veninder der ved det, da jeg ved at de ikke siger det videre..
Men han skriver så bare, at han gerne vil "nøjes" med bare at være sammen, og så må vi se hvor det fører hen.. men er det for meget forlangt af mig at jeg gerne vil have svar på om vi nogensinde bliver kærester igen?? For hvis han ikke vil være kærester igen kan jeg jo et eller andet sted ligeså godt gå ud og finde en som rent faktisk gerne vil have mig på fuld tid..

Hjælp mig piger, forlanger jeg for meget?? vi har alligevel været sammen igen i et par måneder nu..

JEG STÅR PRÆCIS SAMME STED SOM DIG!!! Ej hvor uhyggeligt..

Historien er NØJAGTIG den samme her..

Min eks vil heller ikke mere end det din vil, og jeg vil gerne vide hvordan fremtiden i hans øjne, ser ud, men han siger som din "vent nu bare og se tiden an".. Vildt belastende..

Skræmmende, for historien er præcis som min!! Desværre!

Anmeld

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nicolinesmor170510 skriver:

JEG STÅR PRÆCIS SAMME STED SOM DIG!!! Ej hvor uhyggeligt..

Historien er NØJAGTIG den samme her..

Min eks vil heller ikke mere end det din vil, og jeg vil gerne vide hvordan fremtiden i hans øjne, ser ud, men han siger som din "vent nu bare og se tiden an".. Vildt belastende..

Skræmmende, for historien er præcis som min!! Desværre!

Det er bare så hårdt.. :/

Håber da for dig at din eks snart finder ud af noget, det er sindssygt svært at gå rent i den her uvished om hvad der sker i næste uge eller om en måned..

Lovede engang mig selv aldrig at stå i den her situation og derfor er jeg aædrig gået tilbage til en eks.. Og nu har jeg gjort det og står i en situation hvor jeg ikke kan få svar på mine spørgsmål som jeg ellers synes er meget lige til

Anmeld

16. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

for at give dig det mest brugbare svar:

Vil du gerne leve dit liv med usikkerhed eller ønsker du tryghed og sikkerhed?

Usikkerhed - så tag ham.

Sikkerhed - get moving og find en mand der fortjener dig fordi du er dig  

Man skal ALDRIG nøjes med noget her i livet. 

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

for at give dig det mest brugbare svar:

Vil du gerne leve dit liv med usikkerhed eller ønsker du tryghed og sikkerhed?

Usikkerhed - så tag ham.

Sikkerhed - get moving og find en mand der fortjener dig fordi du er dig  

Man skal ALDRIG nøjes med noget her i livet. 

Jeg er klart mere til sikkerhed og tryghed end usikkerhed.. Tak for dit svar, tror det må blive en enten eller til ham.. Jeg er nødt til at vide noget med sikkerhed

Anmeld

17. oktober 2011

betski

Anonym skriver:

For mig lyder det til at din ex ikke rigtig vil tage ansvar i jeres forhold. Det er hyggeligt nok at han har dig, men der skal helst ikke være de store forpligtelser for ham. Og dette ville også være fint nok, hvis du havde sammen ønsker og behov, men det er tydeligt, at du søger noget fast og stabilt. Og for mig at høre, er denne mand ikke i stand til at give dig det. Måske han ændre mening, hvis du siger til ham, at du vil have alt eller intet. Men måske siger han så intet! Men hvad er konklusionen så? At han desværre ikke vil dig nok. Vi skal ikke leve vores liv med at nøjes - så hellere undvære! Det er det jeg selv (prøver) at leve efter

held og lykke med kærligheden

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

duddi. skriver:

For mig lyder det til at din ex ikke rigtig vil tage ansvar i jeres forhold. Det er hyggeligt nok at han har dig, men der skal helst ikke være de store forpligtelser for ham. Og dette ville også være fint nok, hvis du havde sammen ønsker og behov, men det er tydeligt, at du søger noget fast og stabilt. Og for mig at høre, er denne mand ikke i stand til at give dig det. Måske han ændre mening, hvis du siger til ham, at du vil have alt eller intet. Men måske siger han så intet! Men hvad er konklusionen så? At han desværre ikke vil dig nok. Vi skal ikke leve vores liv med at nøjes - så hellere undvære! Det er det jeg selv (prøver) at leve efter

held og lykke med kærligheden

Jamen hvis han siger intet, så er det intet, og så er jeg nødt til at stoppe..

Jeg søger nemlig noget fast og stabilt, og hvis han ikke vil give mig det, så skal jeg jo finde det ved en anden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.