Jeg er lidt sammen med min eks igen, og har været det i et par måneder nu.. Jeg elsker når vi er sammen, vi hygger os, og vi har det sjovt sammen, vi kan snakke om alt, og vi har snakket vores tidligere brud igennem, og alt er godt på den front..
MEN, skriver så til ham at jeg egentlig godt kunne tænke mig at vide om vi skulle være kærester igen eller hvordan han så på tingene..
Jeg vil rigtig gerne have en kæreste der er stabil og som vil mig og mit barn.. og ikke bare en som jeg ser hver 14 dag..
han skriver så at han lige nu har brug for at kunne koble alt fra og bare være sig selv indimellem uden at han ender med at såre nogen, og det er også fair nok.. Men han spurgte som om vi ikke godt nok var sammen, altså på den måde at vi kun så hinanden, og skriver tilbage at selvfølgelig er vi det, men jeg vil også bare gerne mere end det.. Jeg vil have en fyr hvor jeg kan råbe min kærlighed ud alle steder uden at tænke på hvem det kommer for ører, og lige nu skal vi gå stille med dørene så familien ikke finder ud af noget.. dermed også sagt at det kun er mine meget tætte veninder der ved det, da jeg ved at de ikke siger det videre..
Men han skriver så bare, at han gerne vil "nøjes" med bare at være sammen, og så må vi se hvor det fører hen.. men er det for meget forlangt af mig at jeg gerne vil have svar på om vi nogensinde bliver kærester igen?? For hvis han ikke vil være kærester igen kan jeg jo et eller andet sted ligeså godt gå ud og finde en som rent faktisk gerne vil have mig på fuld tid..
Hjælp mig piger, forlanger jeg for meget?? vi har alligevel været sammen igen i et par måneder nu..
Anmeld