Hjælp til barnedåben...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

Alexander&Lærke

Vi skal holde dåb næste søndag, og vi få en til at hjælpe i køkkent med maden og opvasken, dejligt....

det er min veninde mor, vores tidliger nabo fra jeg boede hjemme ved mor og far, så kender hende ret godt..... Men hvad skal vi give hende som tak for hjælpen.... Har i nogle forslag? Hun er nok en 57-58 år ca....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

hoejlund

Profilbillede for hoejlund
Mette&Alexander skriver:

Vi skal holde dåb næste søndag, og vi få en til at hjælpe i køkkent med maden og opvasken, dejligt....

det er min veninde mor, vores tidliger nabo fra jeg boede hjemme ved mor og far, så kender hende ret godt..... Men hvad skal vi give hende som tak for hjælpen.... Har i nogle forslag? Hun er nok en 57-58 år ca....

Dem vi havde fik 130 kr i timen. Og jeg ved at min moster til fætters barnedåb, bare havde aftalt at de fik en fin gave.
Jeg syntes du skal spørger hende hvad hun vil have for det.

Anmeld

17. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mette&Alexander skriver:

Hvad med et " en middag til to" gavekort. Når nu hun hjælper Jer på denne dag med alt det i køkkenet, er det da en fin/sød gave at give. Så kan hun også blive forkælet lidt 

Anmeld

17. oktober 2011

annec

Mette&Alexander skriver:

Vi skal holde dåb på søndag, og de 3 der hjælper os har sagt det vil gøre det uden de får noget for det. SÅ de regner ikke med noget..

Men vi giver den alle et gavekort til en middag på en restruant der ligger ved biografen efterfulgt af en biograf tur. De får alle 3 til 2 pers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.