Babyseng til Juniorseng (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

MorDk

Hvornår skiftede I tremmesengen ud?

Her er min tanke at give Bassen Juniorseng når han bliver 2½-3 år? Men er stadig lidt i tvivl...! Der er heldigvis noget tid endnu *S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Lullaby

Vi gav Yazmin sin da hun var 3 år.

Anmeld

16. oktober 2011

MorDk

Lullaby skriver:

Vi gav Yazmin sin da hun var 3 år.

JA lyder altså også passende.. Men det er vel også individuelt?!

Hvilken en har I givet hende?

Anmeld

16. oktober 2011

>>Carina<<

Min søn blir 2 i næste måned og han fik en juniorseng i juli og det har han bare klaret til UG ;-)

Anmeld

16. oktober 2011

MorDk

Carina1984 skriver:

Min søn blir 2 i næste måned og han fik en juniorseng i juli og det har han bare klaret til UG ;-)

Ok...det er da flot!!!

Anmeld

16. oktober 2011

livhemdrup

Jeg tror det er meget individuelt hvornår barnet er klar til at rykke fra babyseng til junior seng. Vi gjorde det at vi tog den ene side af tremmesengen så den var åben for at introduserer barnet til en åben seng så de var mere klar og det gjorde jeg allerede da de var 2 og 6 måneder senere rykkede de over i en junior seng. Så prøv jer frem og se ad. God fornøjesel når den tid kommer.

Anmeld

16. oktober 2011

Lullaby

MorDk skriver:

JA lyder altså også passende.. Men det er vel også individuelt?!

Hvilken en har I givet hende?

En fra Ikea med sengehest. Hun var ikke klar før. Hun er en rod så var bange for at hun ville løbe op hele tiden. Så derfor ventede vi til at hun kunne forstå det

Anmeld

16. oktober 2011

MorDk

Tak for jeres svar! Vi må jo bare se det an... det er jo slet slet ikke aktuelt endnu... ( han er jo knap 13 mdr.)

Anmeld

16. oktober 2011

Dutti

Min datter kom direkte i en almindelig størrelse seng fra tremmesengen 2 mdr før hun blev 2 år .. det er en udtræksseng, så hvis hun falder ud falder hun ned på ekstrasengen . Vi har også sat sengehest på . HUn er aldrig faldet eller stået ud af sengen i de 4 mdr hun har brugt den .

Hun moslede meget i tremmesengen og kunne ikke finde ro, og så kunne hun sej kravle op af den . Så ville vi hellere have hende i almindelig seng fremfor at hun skulle komme til skade på vej op af tremmesengen .

Anmeld

16. oktober 2011

MorDk

Dutti skriver:

Min datter kom direkte i en almindelig størrelse seng fra tremmesengen 2 mdr før hun blev 2 år .. det er en udtræksseng, så hvis hun falder ud falder hun ned på ekstrasengen . Vi har også sat sengehest på . HUn er aldrig faldet eller stået ud af sengen i de 4 mdr hun har brugt den .

Hun moslede meget i tremmesengen og kunne ikke finde ro, og så kunne hun sej kravle op af den . Så ville vi hellere have hende i almindelig seng fremfor at hun skulle komme til skade på vej op af tremmesengen .

Det lyder da også meget fornuftigt så...

Jamen igen... det er meget forskelligt fra barn til barn hvornår de er klar. Men er super glad for jeres indput

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.