Bare lidt ynk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

Anonym trådstarter

https://www.baby.dk/debat/138801pi1/parforhold/puha -det-er-haardt.

Er mig bag denne tråd..

Holder stafig fast i min beslutning. Har fået snakket en masse i starten af ugen. Men nu har vi ikke rigtig snakket i 3 dage. Ved min beslutning er den rigtige, men hold da op et savn jeg føler. Det er mega hårdt.

Andre der har stået i samme situation?

Er ikke fordi jeg har de store tude ture eller noget. Men mere vanen i at sende en beskd, eller dele noget fra dagen med en. Føler mig ret ensom. Har gode venner og familie jeg snakker med. Men er jo ikke helt det samme.

Ved at det er en periode man skal igennem. men drømmen om kernefamilie er bare gået i vasken. Det er lidt hårdt at acceptere.

Er jo ikke gået fra ham, fordi jeg ikke elsker ham. Er jo faktisk gået fra ham fordi jeg ikke føler han elsker mig nok. At jeg ikke er en prioritet i hans liv. og ja han respektere mig ikke.
Hvis jeg dog bare kunne hade ham, eller ikke havde følelser i klemme

nåh bare lidt ynk herfra.

God søndag til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

https://www.baby.dk/debat/138801pi1/parforhold/puha -det-er-haardt.

Er mig bag denne tråd..

Holder stafig fast i min beslutning. Har fået snakket en masse i starten af ugen. Men nu har vi ikke rigtig snakket i 3 dage. Ved min beslutning er den rigtige, men hold da op et savn jeg føler. Det er mega hårdt.

Andre der har stået i samme situation?

Er ikke fordi jeg har de store tude ture eller noget. Men mere vanen i at sende en beskd, eller dele noget fra dagen med en. Føler mig ret ensom. Har gode venner og familie jeg snakker med. Men er jo ikke helt det samme.

Ved at det er en periode man skal igennem. men drømmen om kernefamilie er bare gået i vasken. Det er lidt hårdt at acceptere.

Er jo ikke gået fra ham, fordi jeg ikke elsker ham. Er jo faktisk gået fra ham fordi jeg ikke føler han elsker mig nok. At jeg ikke er en prioritet i hans liv. og ja han respektere mig ikke.
Hvis jeg dog bare kunne hade ham, eller ikke havde følelser i klemme

nåh bare lidt ynk herfra.

God søndag til alle

Det er altid super hårdt ligegyldigt om man er den der bliver såret eller er den der såre den anden...

Se det som en styrke at du er i stand til at elske, det er en gave som man bør prise sig lykkelig over selvom man til tider ville ønske det var anderledes...

masser af tanker herfra. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.