Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
GitteLucas skriver: ALDRIG BRUGT(Mærke stadig på) - NYPRIS: 1000 kr. Byd! Lidt info: Super flot blågrå vinterjakke i bedste kvalitet. Jakken er vind- og vandtæt og har gråt fleecefoer indvendig. Jakken går godt ned bagpå og har rib i ærmerne og regulerbar talje. Kraftig lynlås med dobbelt vindfang og trykknapper. God aftagelig hætte. Foran er der 4 lommer med knapper. Tåler et vandsøjletryk på 8000 mm.Vindtæt, vandtæt og åndbar.Mini A Ture's vinterovertøj er produceret i de bedste materialer til dit barn. Gennem hele produktionen bliver overtøjet testet, så du kan være sikker på at du får den høje kvalitet.Yderst: 100% nylonInderst: 100% polyesterFoer: High Performance polyesterVask: 40 graderTåler tumbling på lav varme.
SpunkenJo skriver: Uuhh den er flot!!Hvis ikke jeg netop havde købt vinterjakken til drengen havde den været lige til mig den er da topfed -den skal da nok blive solgt
Uuhh den er flot!!Hvis ikke jeg netop havde købt vinterjakken til drengen havde den været lige til mig den er da topfed -den skal da nok blive solgt
Ja synes også selv den er vildt fed.... Den bliver desværre bare alt for stor til vores søn! Ville ellers gerne have beholdt den.... Men nu kan en anden få glæde af den
SOLGT!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128