vuggestue eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Vores guldklump startede i vuggestue i en 9mdrs aldre . Og nu er der gået 2 måneder og vi har allerede meldt ham fra vuggestuen .

Vi har ikke været glad for vuggestuen . På grund af mange ting som gjorde vi ikke stolede på dem længere

Jeg er i tvivl nu . Skal jeg tage ham i vuggestue i de to mdr man har i opsigelse ellers kan han blive passet hos min mor.

Som han har det rigtig godt hos .

Hjælp mig er det hunde nødvendig han går i vuggestue eller skal han blive passet hos min mor til han er 1 eller 2år .

HVad er godt for hans udvikling og omsorg . Hos bedstemor eller vuggestue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Nessie

Jeg vil mene at det er bedst med vuggestuen. Jeg går ikke ud fra at der er ret mange børn hos bedstemor, og tror at han vil mangle konmtakten med de andre børn.

Men I skal jo sådan set gøre som I har det bedst med, hvis I virkelig ikke bryder jer om VS, så er det jo heller ikke optimalt

Anmeld

16. oktober 2011

Hollybaby

Hos bedstemor, når han stadig er så lille Men det vil nok være en god ide, at besøge legestuer og legepladser.

Anmeld

16. oktober 2011

livhemdrup

Hollybaby skriver:

Hos bedstemor, når han stadig er så lille Men det vil nok være en god ide, at besøge legestuer og legepladser.

Er fuld ud enig i dette.

Anmeld

16. oktober 2011

henh01

Hejsa. Jeg har Noam hjemme lidt endnu - han starter til januar hvor han er 14 mdr. Jeg er MEGET glad for min beslutning om at have ham hjemme så lang tid - jeg kan nu mærke på ham at han har meget brug for samvær med andre børn på trods af at jeg gør ALT hvad jeg kan for at aktivere ham - vi er i svømmeren 1 gang om ugen, ses med en veninde der har en jævnalderene pige ca 1 gang om ugen også, fodrer ænder, går turer osv osv osv - det er bare ikke det samme

Jeg ville lade ham passe ved min mor hvis jeg var dig, indtil han er 1½ år ca herefter ville jeg få ham i inst. hvor han kan udvikle sig i samspil med andre børn

Anmeld

16. oktober 2011

Kris89

uden at være mor og i frygt for at blive "haglet", vil jeg mene vuggestue...

men det er jo svært at sætte sig ind i andres forhold og sådan.

mener bare at barnet har bedst af at være i kontakt med andre børn og at bedstemor skal være bedstemor (som i hende der "ødelægger" børnebørnene) i stedet for opdrageren til hver dag...

men som sagt svært at vurdere jeres situation

Anmeld

16. oktober 2011

MorDk

Nu er han jo ikke så gammel... så hvis din mor skal passe ham så er det vigtig hun kommer ud med ham hverdag eller ihvertfald flere gange om ugen (legestue eller lign.) Dit barn har brug for andre indput fra andre børn/voksne. Stimuli er vigtigt! Måske I kunne skrive ham op i en anden vuggestue?

Kan godt forstå at I vælger at tage ham ud af vuggestuen hvis I ikke har det godt med han er der... (man skal altid følge sit hjerte) Var han ked af at være der?

Håber I finder en løsning som er holdbar for jer som forældre og ikke mindst for jeres guldklump. Held & lykke med det

Anmeld

16. oktober 2011

*Sofie*

Min datter startede i DP da hun var 11 måneder og fortsatte i vuggestue da hun blev 20 måneder.
Det var så perfekt...for os
Så jeg ville anbefale en rolig start (DP eller pasning hos en mormor/farmor) og så senere fortsætte i vuggestue, når barnet er blevet lidt ældre og lidt mer hårdfør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.