Er der et sted, man kan sende sin 5 mdr gamle baby hen,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

Sommersko

og når den kommer retur, så har den lært at spise grød?!?!

Nøj min tålmodighed er ikke stor denne gang ang projekt-grød. Storesøster fangede det hurtigt, og på dette tidspunkt, som lillesøster er på nu, spiste hun glædeligt 2 måltider om dagen.. lillesøster snart 5½ måned - ingen succes endnu. Hun spytter alt grød ud. Har prøvet forskellig smag, tykkelse, tidspunkt osv. men lige lidt hjælper det.

Og ja ved godt det kommer, men åh hvor ser jeg frem til det lykkedes....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Måske er hun mere til mos???

Men ellers så vent lidt med at starte projekt grød op og så fortsæt lidt endnu med amning/mme.

Anmeld

16. oktober 2011

Hollybaby

Ka godt huske frustrationen Men hvad med at vente lidt med grød og mos, når din baby stadig er så lille?

Anmeld

16. oktober 2011

twiggi

Århh hvor jeg kender det !! Vi har prøvet i over en måned og nu holder vi pause.. (igen)

Anmeld

17. oktober 2011

raca

måske er du bare sartet for tidligt.

hendes tarme og mundmotorik er måske slet ikke klar til og modtage fast føde endnu.

anbefalingerne hedder 6-9 mdr som overgangs periode, og supleret med mme/mm min til barnet er 1 år..

så jeg forstår ikke helt problemet når nu kun er 5 mdr.

Anmeld

17. oktober 2011

mor2011_

Det er jo nok fordi baby er ikke klar til det endnu.. Det er jo ikke nødvendig med grød endnu

Anmeld

17. oktober 2011

Sommersko

Vanessas. skriver:

Århh hvor jeg kender det !! Vi har prøvet i over en måned og nu holder vi pause.. (igen)

Har også holdt masser af pauser. SP sagde det var en god ide at starte op, da hun er til den lille side + er gået fra at sove uden mad om natten, til at skal have mad 1-2 gange nu. Men nu må vi se, tilbyder lidt hverdag..

Anmeld

17. oktober 2011

birthee

Caroline begyndte først på grød da hun var 6 mdr... Nu er hun så 6½ måned, og gad ikke sin grød igår... Så tror vi muligvis er rendt ind i en pause tid igen... Det skal nok komme... Men det er svært ikke at sammenligne sine børn, min søn spiste det også gladeligt da han var 4 mdr...

Anmeld

17. oktober 2011

MIWULA

åhhh jeg kender det for godt. jamie gad heller ikk de første måneder men nu spiser han nogle gange det hele eller også er det kun et par bider så gider han ikk mere og nøj hvor jeg er utålmodig. hehe og han er altså 7 måneder nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.