Puky løbecykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

Christina.78

Mumto3 skriver:

Tyngdepunktet er jo alt-afgørende for at holde balancen. Prøv bare at tænk på at gå på stylter. Det er jo let nok at gå helt almindeligt, emn så snart man kommer op på stylter så bliver det meget sværere fordi tyngdepunktet er flyttet. Det samme med de gammeldags cykeler, der hed Vælte-Peter. De var også rigtig svære at køre på, her af navnet, vælte-peter, der er tyngdepunktet jo også flyttet i forhold til en 'almindelige' cykel.

Der er også forskel på tyngdepunktet på cykler der sælges i dag, men der er dog ingen der er så ekstreme som med væltepeter-cykelen.

nå ok på den måde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

chael

Christina.78 skriver:

Nogle der har denne eller kender til den?

http://www.babyhome.dk/puky-lobecykel-lr-1-fas-i-3-farver-model-2011.html

Min søn har den, ikke lige denne størrelse, men den mindste, og så i lyseblå, men vi er virkelig glade for den til ham. Og han er SÅ god til at køre på den.

Og har allerede en super god balance.

Kan klart anbefale den

*Camilla med Theo 061011

Anmeld

16. oktober 2011

Mi

Christina.78 skriver:

SO NICE !!!

Hvad står den til?

Ja, den er bare vild fed og i super kvalitet.

Den koster 649kr, jeg har kun en tilbage, og kan ikke skaffe dem mere, for kettler har lavet designet om og desuden er priserne ved distributøren nærmest fordoblet på dem  Så hvis jeg blev ved med at forhandle dem, ville deres cykler koste tæt ved 800-900kr for forbrugeren

Anmeld

16. oktober 2011

Christina.78

Ja, den er bare vild fed og i super kvalitet.

Den koster 649kr, jeg har kun en tilbage, og kan ikke skaffe dem mere, for kettler har lavet designet om og desuden er priserne ved distributøren nærmest fordoblet på dem  Så hvis jeg blev ved med at forhandle dem, ville deres cykler koste tæt ved 800-900kr for forbrugeren

ja, var lige inde på din side at kigge..den er da lige til en lille prinsesse..men bliver nok liige lidt for dyr..øv bøv..

men jo, Kettler er kvali-varer

Anmeld

16. oktober 2011

Mi

Christina.78 skriver:

ja, var lige inde på din side at kigge..den er da lige til en lille prinsesse..men bliver nok liige lidt for dyr..øv bøv..

men jo, Kettler er kvali-varer

Ja kettler er bare super  Men det tror jeg også at puky er og skal man virkelig have kvalitet, så hører jeg at man skal købe kukua, men så betaler man også nemt 1400kr for en cykel.

Anmeld

16. oktober 2011

oerbaek

Christina.78 skriver:

Nogle der har denne eller kender til den?

http://www.babyhome.dk/puky-lobecykel-lr-1-fas-i-3-farver-model-2011.html

vi har en magen til bare i sølv mine drenge er super glad for den  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.