Vågner mange gange i løbet af natten!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

Rødhætte

Jeg har en søn på snart 7 mdr som stadig vågner mange gange om natten.. For det meste er han bare lidt utilfreds og skal bare vugges eller have sutten.. Det er alt fra 2-10 gange i løbet af natten. Synes ind imellem det er hårdt og synes bare ALLE rundt om mig som har børn i den aldre bare sover fra kl 20 til næste morgen uden at vågne - synes det er SÅ snyd  Inden jeg fik barn var jeg så naiv at tro at alle børn over 6 mdr bare sov om natten!!

Har bare brug for at høre om jeg er den eneste? Kom gerne med råd!

P.s har prøvet Anna Wahlgren metode - Det hjalp en periode men har desværre ikke haft den store virkning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Janni.

Har ingen gode råd, men vil ikke gå uden et  

Puha det må være svært at få det hele til at hænge sammen uden ordentlig nattesøvn. 

Anmeld

16. oktober 2011

Rødhætte

Janni. skriver:

Har ingen gode råd, men vil ikke gå uden et  

Puha det må være svært at få det hele til at hænge sammen uden ordentlig nattesøvn. 

Tak.. Ja det kan være super hårdt, men man vender sig heldigvis til det

Anmeld

16. oktober 2011

sarahb

Min søn sov igennem da hb var næsten 2.
Der var intet at gøre her.. Jeg måtte bare klare mig. Han sov bare dårligt uanset hvad...
Men min yngste på 10 mdr sover igennem og gjorde det da han var 8 mdr
Men det er pisse hårdt.... Men ja man vænner sig til det som du skriver..

Anmeld

16. oktober 2011

rimor

Rødhætte skriver:

Jeg har en søn på snart 7 mdr som stadig vågner mange gange om natten.. For det meste er han bare lidt utilfreds og skal bare vugges eller have sutten.. Det er alt fra 2-10 gange i løbet af natten. Synes ind imellem det er hårdt og synes bare ALLE rundt om mig som har børn i den aldre bare sover fra kl 20 til næste morgen uden at vågne - synes det er SÅ snyd  Inden jeg fik barn var jeg så naiv at tro at alle børn over 6 mdr bare sov om natten!!

P.s har prøvet Anna Wahlgren metode - Det hjalp en periode men har desværre ikke haft den store virkning..

Du er ikke den eneste....det lyder fuldstændig som hjemme hos os med vores søn også på 7 mdr.....så jeg følger lidt med om vi kan få et godt råd. Det er næsten ikke til at holde ud. Har fået tjekket øre, hals osv. hos lægen. og er startet hos kiropraktor med ham...bare for at få et eller andet til at virke

Anmeld

16. oktober 2011

Nadia&Daniel

Rødhætte skriver:

Giver lige et

Men du er ikke den eneste - vores datter bliver snart 1 år, og jeg er også oppe om natten - nogle gange 2-3 gange, andre nætter 2-3 gange i timen..

Anmeld

16. oktober 2011

Rødhætte

sarahb skriver:

Min søn sov igennem da hb var næsten 2.
Der var intet at gøre her.. Jeg måtte bare klare mig. Han sov bare dårligt uanset hvad...
Men min yngste på 10 mdr sover igennem og gjorde det da han var 8 mdr
Men det er pisse hårdt.... Men ja man vænner sig til det som du skriver..

Ja det er bare hårdt.. Dejligt at nummer 2 vil sove igennem.. Utroligt hvad man vender sig til

Anmeld

16. oktober 2011

Rødhætte

rimor skriver:

Du er ikke den eneste....det lyder fuldstændig som hjemme hos os med vores søn også på 7 mdr.....så jeg følger lidt med om vi kan få et godt råd. Det er næsten ikke til at holde ud. Har fået tjekket øre, hals osv. hos lægen. og er startet hos kiropraktor med ham...bare for at få et eller andet til at virke

Jeg har også prøvet en masse forskellig ting, men ja man håber bare man pludselig finder en løsning (selvom jeg desværre bare tror at nogle børn bare sover dårligt) Synes næsten det værreste er at være sammen med andre hvis børn bare sover (Selvfølgelig er det ikke i ond mening, men overskudet er der bare ikke altid)..

Anmeld

16. oktober 2011

Rødhætte

Nadia&Daniel skriver:

Giver lige et

Men du er ikke den eneste - vores datter bliver snart 1 år, og jeg er også oppe om natten - nogle gange 2-3 gange, andre nætter 2-3 gange i timen..

Helt rart at man ikke er det eneste  Nogle dage gør det mig ikke så meget, men andre dage synes jeg bare det er så træls! Håber snart jeres datter sover igennem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.