Overstimulering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej med jer!

Er der nogle, der kan beskrive, hvordan en overstimulering føles?

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

????

Anmeld

17. oktober 2011

Putomanen

Jeg har heldigvis ikke prøvet det, men jeg håber da, at der er nogen anden somkan hjælpe dig med det

Anmeld

17. oktober 2011

AnneP

Anonym skriver:

Hej med jer!

Tak

Jeg var totalt oppustet og øm med små jag, da det var en (meget) mild overstimulering!

OG så da det var en af de hårde føltes det som om mit underliv var ved at eksploderer!!!  -der fik jeg en æggeleder der drejede sig + en af de store cyster der sprang! er du vims det gør nuller naller!!

Håber du kan bruge mit svar!

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

AnneP skriver:

Jeg var totalt oppustet og øm med små jag, da det var en (meget) mild overstimulering!

OG så da det var en af de hårde føltes det som om mit underliv var ved at eksploderer!!!  -der fik jeg en æggeleder der drejede sig + en af de store cyster der sprang! er du vims det gør nuller naller!!

Håber du kan bruge mit svar!

Det kan jeg! Tak:-)

Anmeld

17. oktober 2011

baby84

Anonym skriver:

Hej med jer!

Tak

Har ikke prøvet det, men havde noget oppustet mave nogle dage efter ÆO. Jeg drak meget vand for en sikkerheds skyld og så fortog det sig. VIst megte normalt. Hvis du tilgengæld kan se at du tager gradvist mere og mere væske på og får smerter bør du kontakte din klinik.

Anmeld

19. oktober 2011

madsenmor

hmm altså jeg har idag faktisk snakket overstimulering med min klinik i dag... og de sagde at der tit ikke er symtomer på overstimulering ud over at man laver MANGE æg... det var den besked jeg fik da de tog blodprøve på mig fordi de var bange for at jeg var overstimuleret da jeg har dannet godt 20 æg i denne cyklus... men prøven var fin... på min klinink gør man det i tilfælde at oversimulering man tager blodprøver for at på vise overstimulering og er den tilstæde udskyder man ÆU ind til homonbalancen er iden for det aceptaple....

håber det hjalp og tror du du er overstimuleret bør du kontakte kliniken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.