Amning og menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. oktober 2011

A&F

Hej piger

Oplever I også, når jeres barn er sulten, at det ikke vil til brystet under menstruation/inden menstruation.?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Tona

A&F skriver:

Hej piger

Oplever I også, når jeres barn er sulten, at det ikke vil til brystet under menstruation/inden menstruation.?

På forhånd tak

Jeg har hørt at det er normalt. Det er pga hormoner som ændrer mælkens smag tror jeg nok

Anmeld

15. oktober 2011

A&F

Amandas-mor skriver:

Jeg har hørt at det er normalt. Det er pga hormoner som ændrer mælkens smag tror jeg nok

Jeg har også hørt om det, problemet er bare at min datter ikke spiser ordentligt når det sker.

Anmeld

15. oktober 2011

Tona

A&F skriver:

Jeg har også hørt om det, problemet er bare at min datter ikke spiser ordentligt når det sker.

Ih hvor træls for jer... jeg har desværre ikke nogen erfaring med amning og mens selv så jeg kan ingen råd give

Anmeld

15. oktober 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Jeg fik menstruation en uge efter barselsf låden stoppede og har haft det to gange nu. Min søn har haft virket irriteret og meget påvirket dagene op til mens og har været hidsig og ked når han blev lagt til, men har han været sulten nok spiser han.

Jeg ved ikke om man kan gøre noget ved det, men herhjemme har vi bare "vænnet" os til det, det jo ikke fordi min søn slet ikke spiser, man kan bare mærke en forandring.

Anmeld

15. oktober 2011

A&F

Amandas-mor skriver:

Ih hvor træls for jer... jeg har desværre ikke nogen erfaring med amning og mens selv så jeg kan ingen råd give

Tak ven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.