DAs mor skriver:
ALtså... er stuerne blandede, så der både er vuggestue og børnehavebørn sammen? (ved ikke om jeg misforstod det med grupper...)
Ja jeg var vist heller ikke så udførelig i hvad jeg skrev
Vi har lige samlet hele huset, så alle børn kan færdes over alt. Lågen, der adskilte vs fra bh er fjernet. De grupper jeg taler om er fx bjørne - de helt store, ulve - mellem bh, kænguruer - små bh og jeg kan ikke huske hvad vs børn hedder. Grupperne er samlet når der skal spises eller laves aktiviteter som er aldersinddelt. De bliver også brugt i forbindelse med fødseldage og udflugter.
Dagen: mellem 6.30-0800 bliver alle børn afleveret i rummet hvor der var vs. Efter 08 er der frit slag
Kl 09 er der morgensamling/morgenfrugt hvor de er inddelt i grupper. Det er for at lave aktiviteter, som er baseret på hvad de kan. kl 09.30-11 er der igen frit slag om hvad der laves og til frokost kl 11 er de i grupper. Nå de små skal sove bliver de puttet - og her kommer spareplanen ind
Når de vågner bliver de sendt på legepladsen hvor alle gogger har ansvaret for alle (Førhen skulle de store vs børn vente på at de små vågnede, for der var ikke personale til at være både ude og inde) Desuden betyder dèt at personalet skal være der for alle, at det er nemmere at afvikle pauser. Eftermiddagsmaden bliver som udgangspunkt i grupper, men der er de ikke helt så firkantet med det 
Ang legetøj - ja så er rummene funktionsinddelte. Et rum til bøger, et til lego/tog, et til dukker osv. Så er det nemt at holde orden 
Jeg har været MEGET utilfreds med vores bh (overvejede at tage vores dreng ud) men efter de har samlet det hele kører det bare så godt
Fik jeg svaret på det hele?
Anmeld