Fryse frugtmousse og chokoladecreme??? + andre spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. oktober 2011

Bryndis

Kan man fryse frugtmousse og chokoladecreme?

Og hvornår kan man lave lagkage bunde inden man skal bruge dem?

Hvis i skal lave en kage hvor den skal pyntes på midten med blomster, ville i så lave blomsterne i forvejen for at spare tid og så bare pille dem af når man skal spise dem?

Når i laver en chokoladekage eller en anden slags kage som skal overtrækkes med fondant/mmf, skære i den så over i halv og kommer noget fyld i eller smøre i den bare op med noget og så overtrækker den?

Det var vidst de spørgsmål jeg havde for nu

håber på hurtige svar. I behøver ikke svare på alle spørgsmål hvis i ikke kan det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Bryndis

Ingen der kan svare på bare nogle af spørgsmålene?

Anmeld

16. oktober 2011

Nettemor

Bryndis skriver:

Kan man fryse frugtmousse og chokoladecreme?

Og hvornår kan man lave lagkage bunde inden man skal bruge dem?

Hvis i skal lave en kage hvor den skal pyntes på midten med blomster, ville i så lave blomsterne i forvejen for at spare tid og så bare pille dem af når man skal spise dem?

Når i laver en chokoladekage eller en anden slags kage som skal overtrækkes med fondant/mmf, skære i den så over i halv og kommer noget fyld i eller smøre i den bare op med noget og så overtrækker den?

Det var vidst de spørgsmål jeg havde for nu

håber på hurtige svar. I behøver ikke svare på alle spørgsmål hvis i ikke kan det

jeg ved ikke hvordan det er med at fryse cremen som den er men jeg ved at man kan fryse det når kagen er lagt sammen.

jeg ville lave blomsterne lidt i forvejen.. i hvert fald dagen før.. for de holder bedre når de lige får lov til at tørre og hvis man vil kan de jo stadig godt spises.. men jeg gør det aldrig uanset om de er nylavede eller ej.. syns det er aaaaalt for sødt

altså du kan jo både lave en almindelig kage og pynte den med mmf hvis du ønsker det eller du kan dele den og komme noget fyld i det er jo helt op til dig selv om hvad du lige har tid og lyst til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.