Mishandling som hjemmevideo....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. februar 2009

Tina2

Har lige set i tv at de viste en hjemmevideo fra Ålestrup, hvor nogle unge mennesker overhældte et STAKKELS marsvin med benzin, tændte ild til det og lod det løbe rundt i haven i hele 22 sek mens det skreg og skreg, hvorefter det blev smadret med en golfkølle...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helt ærligt, hvad sker der????? De må da seriøst fejle noget oveni hovedet, for man kan da ikke være normal og gøre den slags:-((((

Stakkels, stakkels dyr:-(

Hvor må det egentlig være pinligt at være forældre til de skyldige!!!!

Jeg elsker dyr og kan bare overhovedet ikke klare at se den slags..... Synes det er helt forfærdeligt at nogle synes det er supersjovt at lade et lille kæledyr rende rundt som en ildkugle og skrige....
Er ved at tude bare ved at tænke på det :-(

Synes bare det er SÅ langt ude!!!!!!!!!

Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

sabi1979

Hejsa
Jeg har også lige set det, og fatter ikke at de kan gøre sådan ved det stakkels dyr, jeg bliver helt ked af det og meget rasende over det de gjorde.
Jeg har selv dyr, og ville blive knust hvis der nogensinde skete dem noget.
Det er fuldstændig ufatteligt.

Jeg er helt enig i det du skriver.

knus sabrina 10+2

Anmeld

2. februar 2009

Joan ( Smallie )

Så det godt og var lige ved at tude da de hældt benzin over det stakkels dyr.

Helt klart ja det må godt nok være flovt at være forældre til børn der gør sådan noget. Men igen gruppepres gør jo også meget. Ikke at jeg siger det er ok det de gør men de kan nemt køre hinanden op til en masse og så kan det jo være svært at være den der siger fra.

Ej jeg håber de får den dom de fortjener og lidt til for kan bare ikke have sådan noget.

Joan som også elsker dyr

Anmeld

2. februar 2009

Mormilla

Det er da bare langt ude!!! Hvor får de det fra de uge. Det skæmmer mig at de kan få sådan en ide!!!!

Anmeld

2. februar 2009

lillemig28

vi har også set det er så forfærdelig, at man kan finde på at gøre det,vi elsker dyr

Anmeld

2. februar 2009

monstar99

fatter ikke sådan idioter
de skulle have samme behandling, så kan det være de kan lære det.

Håber snart alt den vold og mishandling af dyr og menesker holder op.

Anmeld

2. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Skyndte mig at slå væk da jeg så det kom, kan simpelthen ikke klare at se sådan noget. Bliver så ked af det, og har meget svært ved at få det ud af hovedet igen.
Tænker på hvad det er for nogen mennesker der kan finde på sådan noget?! Og hvilken opdragelse, eller mangel på samme, de har fået. Som en anden også skriver så ville jeg godt nok have det ganske forfærdeligt hvis jeg var forældre til de børn.

Puha... sådan nogen møgunger

Anmeld

2. februar 2009

Tina2

Ja, der er jo desværre også gruppepres som en skriver, men desværre er der jo også en del som bare ser dyr som noget der er mega ligegyldigt.......

Vi har selv haft marsvin, måtte desværre af med dem, da vores mindstemand ikke kunne tåle dem, men nu har vi en kat, og jeg gør virkelig hvad jeg kan for at fortælle børnene hvor VIGTIGT det er at være god ved dyrene.....

Har selv haft MASSER af dyr, da jeg var barn- heste, hunde, katte, fugle, marsvin, kaniner, hamstre osv og jeg elskede dem hver og en :-)
Så det var bare skønt at få tjekket begge unger for kat og at kunne se de ku tåle det, så vi ku købe en:-)

Synes bare det er fedest at ha dyr, og jeg blir bare så rasende over at se at nogle forbandede drengerøve gør den slags......
Det er SÅÅÅÅ sygt!!!!!!!!!

Anmeld

2. februar 2009

heaven

ja, fy for den da!!! sådan nogle møgunger..... har ikke set det, kun hørt om det - og jeg skal heller ikke se det, jeg bliver bare SÅÅÅ ked af det, og ville have billederne i hovedet i lang lang tid. Mit hjerte græder med det stakkels dyr, hvor er de hjerteløse, sådanne nogle knejtrøve!!! det er mig en gåde, hvordan nogen kan være så onde mod sådan et stakkels forsvarsløst dyr!!! Og det mest latterlige er at de jo garanteret ikke får nogen rigtig straf - måske en bøde, og det er det!!

Fy for satan nogle syge unger!!!

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.