Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så skulle man jo lige lave kager igen mine 3.-4. kage .. Er ret stolt a resultatet Men har oss en go læremester
Den ene kan man se med kant , fik ikk taget billede a den anden med kant
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MillesMor111010 skriver: Så skulle man jo lige lave kager igen mine 3.-4. kage .. Er ret stolt a resultatet Men har oss en go læremester Den ene kan man se med kant , fik ikk taget billede a den anden med kant
Vil altså lige sige at alle gæsterne kunne lide den, dog ikk min kæreste da han er lidt kræsen
Fyld var Hindbær og blåbær creme
Så fine...
Din bedre halvdel må bare lære at spise lidt andre ting end chokolade osv......der er også noget der hedder frugt...
M&M's Mor skriver: Så fine... Din bedre halvdel må bare lære at spise lidt andre ting end chokolade osv......der er også noget der hedder frugt...
Ja Han fik lov til at smage noget a cremen da jeg lavede dem .. Men AD! sagde han ..
MillesMor111010 skriver: Ja Han fik lov til at smage noget a cremen da jeg lavede dem .. Men AD! sagde han ..
Vi ved jo han er total kræsen så kommer ikke bag på mig...
M&M's Mor skriver: Vi ved jo han er total kræsen så kommer ikke bag på mig...
Nej det er det men alle andre kunne lide den
Det er jo hovedsagen at alle andre kunne lide den...en enkelt gør jo ikke det vilde...man kan jo ikke altid ramme plet med et helt selskab så det er jo ramt rigtig godt så...
M&M's Mor skriver: Det er jo hovedsagen at alle andre kunne lide den...en enkelt gør jo ikke det vilde...man kan jo ikke altid ramme plet med et helt selskab så det er jo ramt rigtig godt så...
Nej det er det
flotte kager, det er da da god til....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128