Hvornår kan baby bøvse selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.976 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

1000Ben

Sidder her som 2. gangs mor og kan ikke huske hvornår babyer kan bøvse selv, min datter er 11 uger og skal stadig have "hjælp"... 

Anyone?

Knus

1000Ben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

1000Ben

14. oktober 2011

Mira0911

Min tøs er knap en måned... Aner faktisk ikke hvornår de selv kan bøvse... 

Jeg ved at jeg har hende op at bøvse så længe hun får flaske... Kan ikke huske hvordan jeg gjorde med Julie, men husker at jeg fortsatte med at have hende på skulderen det meste af flaske månederne efter hvert måltid... 

Anmeld

14. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Hmm jeg vidste faktisk ikke at der var forskel? Jeg plejer at hjælpe Benjamin med små klap, men nogle gange bøvser han helt af sig selv. Han er knap 5 uger.

Anmeld

14. oktober 2011

Maja_4000

Bøvsede Caroline mens hun var flaskebarn .. Da hun gik over til fast føde , holdt vi op .. Nu bøvser hun selv , hvis hun sidder i højstol , på gulvet osv Meget charmerende Hehe

Anmeld

15. oktober 2011

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Bøvsede Caroline mens hun var flaskebarn .. Da hun gik over til fast føde , holdt vi op .. Nu bøvser hun selv , hvis hun sidder i højstol , på gulvet osv Meget charmerende Hehe

Jeg tror også det var i forbindelse med at vi begyndte på fast føde, at vi ikke bøvsede Isabella mere 

Haha ja, det er lidt hyggeligt med alle de bøvser og prutter 

Anmeld

19. oktober 2011

1000Ben

Mira0911 skriver:

Min tøs er knap en måned... Aner faktisk ikke hvornår de selv kan bøvse... 

Jeg ved at jeg har hende op at bøvse så længe hun får flaske... Kan ikke huske hvordan jeg gjorde med Julie, men husker at jeg fortsatte med at have hende på skulderen det meste af flaske månederne efter hvert måltid... 

Ja det er så satans svært at huske hvad man gjorde med den store, he he.. og så gamle er de jo alligevel ikke, men sådan noget skal åbenbart forsvinde fra hukommelsen 

Jeg må bare blive ved at bøvse ind til hun ser mærkeligt på mig og siger ; Mor, jeg kan godt selv nu.. hehe

Knus

1000Ben

Anmeld

19. oktober 2011

1000Ben

Maja_4000 skriver:

Ha ha, ja det er charmerende med alle de bøvser og prutter 

Glæder mig lidt til det er overstået, men sjovt at man har så svært ved at huske tilbage til hvordan man gjorde med den store, - han fylder trods alt kun 4 i næste måned, så det er jo ikke fordi det er en hel menneskealder siden, he he

Knus

1000Ben

Anmeld

19. oktober 2011

1000Ben

Katte87 skriver:

Hmm jeg vidste faktisk ikke at der var forskel? Jeg plejer at hjælpe Benjamin med små klap, men nogle gange bøvser han helt af sig selv. Han er knap 5 uger.

Orv, det er flot når han kun er 5 uger. Det tegner sig godt for dig, he he... Emily er lidt over 3 måneder og er stadig 100 % afhængig af min hjælp til at bøvse, ellers gør det av på hende, 

Knus

1000Ben

Anmeld

20. oktober 2011

Maja_4000

1000Ben skriver:

Ha ha, ja det er charmerende med alle de bøvser og prutter 

Glæder mig lidt til det er overstået, men sjovt at man har så svært ved at huske tilbage til hvordan man gjorde med den store, - han fylder trods alt kun 4 i næste måned, så det er jo ikke fordi det er en hel menneskealder siden, he he

Knus

1000Ben

Ja , synes det bliver sjovt at se hvornår man begynder på at sige de ikke skal sidde og bøvse ved bordet xD Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.