Voksipose - slee bee bag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.323 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

akskovmose

Håber nogle af jer har nogle erfaringer med voksi/sleebee.. Jeg har til mine 3 ældste brugt dyne når de har sovet ude.. Nu er Valdemar kommet til verden, og jeg overvejer lidt at købe denne slee bee, som er på tilbud på søndag i Bilka, men er det 500.- ud af vinduet, eller er den virkelig så god og helt fantastisk, eller hvad er jeres erfaringer??

hvor længe bruger man den?

hvor meget tøj under til vinter? 

hvad med til sommer, kan man bruge den der?

hvor gamle er de når de kan starte med at bruge den?

(Valdemar er 3 uger)

mvh 

Annette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Nettemor

akskovmose skriver:

Håber nogle af jer har nogle erfaringer med voksi/sleebee.. Jeg har til mine 3 ældste brugt dyne når de har sovet ude.. Nu er Valdemar kommet til verden, og jeg overvejer lidt at købe denne slee bee, som er på tilbud på søndag i Bilka, men er det 500.- ud af vinduet, eller er den virkelig så god og helt fantastisk, eller hvad er jeres erfaringer??

hvor længe bruger man den?

hvor meget tøj under til vinter? 

hvad med til sommer, kan man bruge den der?

hvor gamle er de når de kan starte med at bruge den?

(Valdemar er 3 uger)

mvh 

Annette

altså vi købte en men brugte den ikke så meget da det var sommer og varmt.. og da vi så fik en lille ny kusine til vinter så lånte de den.. og de var smadder glade for den.. hun fik bare lige hue og en ekstra trøje på (så armene ikke blev kolde hvis hun skulle få den kringlet fri) og så ud.. hun sov jo næsten med det samme hun blev lagt i den. og de brugte den også hvis de var nogle steder i stedet for lift..

men tror nu altså den er for varm om sommeren.. men det kommer jo også an på hvor varmt et barn du har dig.. vores får det hurtigt for varmt så det gik bare ikke..

Anmeld

15. oktober 2011

Isabella_mor

vi brugte slee bee til villads da han kom til verden.. han havde en uldhue på og alm tøj og sin køredragt på, og så havde vi kun en dyne i og så lå den i liften.. vælger i helt liften fra så kan i bruge to dyner i og så bare nøjes med en trøje udover bodyen.. evt en stikketrøje. og så en hue.. uld vil jeg anbefale da det regulere varmen hvor imod at bomuld osv ikke er så gode til at regulere varmen og kan ofte gøre så barnet får det for varmt.. 

og jeg syntes Slee bee var SUPER fantastisk til ham og overvejer lidt at bruge den til ham i klapvognen også... selvom det nok ikke kan lade sig gøre..  pga selen ikke kan monteres korrekt i den da det er en 5 punkts sele der er i klapvognen.

Anmeld

15. oktober 2011

M&M's Mor

Har haft til begge pigerne og de er i dag 2½ år og 3 3/4 år og de kan stadig bruge dem i vores tvillingeklapvogn...der er 2 dyner i så om vinteren er den stadig dejlig varm selv på kolde dage...da de var helt små og det var vinter med frost osv fik de en hue og lille alm jakke på og ellers bare ud og sove og de har altid været helt ok i varme så jeg er glad for vi har haft dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.