Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Havde købt en fleece kørepose som så viste sig at have defekt lynlås. Derfor sendt retur,,,,og så havde de ikke flere...ØV så tænkte jeg evt. selv at lave en. men er der nogen der ved hvad der skal bruges som for så den er varm nok?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nettemor skriver: altså tænker du bare sådan en tynd en eller lidt mere ala voksi?
altså tænker du bare sådan en tynd en eller lidt mere ala voksi?
Tænker at den skal bruges til at køre i bilen samt kunne bruges i barnevognen....til vinter.Den jeg havde købt havde fleece på ydersiden og et bomuldsstof på indersiden, men spørgsmålet om der skal ligge noget imellem?
rimor skriver: Tænker at den skal bruges til at køre i bilen samt kunne bruges i barnevognen....til vinter.Den jeg havde købt havde fleece på ydersiden og et bomuldsstof på indersiden, men spørgsmålet om der skal ligge noget imellem?
nettemor skriver: jeg tror ikke det er nødvendig men noget imellem.. fleece er jo dejligt tyk.. kan jo evt ha dobbelt fleece? og så bare noget lækkert bomuld eller evt jersey inden i (ved godt at jersey kan gi sig lidt men det er dejligt blødt )
jeg tror ikke det er nødvendig men noget imellem.. fleece er jo dejligt tyk.. kan jo evt ha dobbelt fleece? og så bare noget lækkert bomuld eller evt jersey inden i (ved godt at jersey kan gi sig lidt men det er dejligt blødt )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128