Endelig har vi et værelse til Bassen (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.517 visninger
31 svar
1 synes godt om
14. oktober 2011

Nettemor

Hejsa piger.

nu begynder Sebastians værelse så småt at ligne noget.. faktisk sover han der for første gang i nat.. (mangler dog stadig lidt lister og sådan noget men det bliver ordnet imorgen,,)
Jeg har haft min kanon gode veninde ude og hjælpe mig med at dekorere da jeg ikke har noget talent i den retning og hun har så rigeligt

og da det passer så godt at Sebastian eeeeelsker dyr og hun elsker at tegne dem så kunne det jo ikke være meget bedre

Koen er vores favorit (min og Sebastians)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Mom2012

nettemor skriver:

Hejsa piger.

nu begynder Sebastians værelse så småt at ligne noget.. faktisk sover han der for første gang i nat.. (mangler dog stadig lidt lister og sådan noget men det bliver ordnet imorgen,,)
Jeg har haft min kanon gode veninde ude og hjælpe mig med at dekorere da jeg ikke har noget talent i den retning og hun har så rigeligt

og da det passer så godt at Sebastian eeeeelsker dyr og hun elsker at tegne dem så kunne det jo ikke være meget bedre

Koen er vores favorit (min og Sebastians)

Ihh hvor er det fint! 

Anmeld

14. oktober 2011

Nettemor

Ann87 skriver:

Ihh hvor er det fint! 

tak

er selv rimelig godt tilfreds med resultatet.. og hvad der er vigtigere er at Sebastian elsker det.. og render og fortæller hvad det er for nogle dyr og hvad de siger

Anmeld

14. oktober 2011

lisesp83

Hvor er det super fint

Elsker de dyr.. Specielt koen

Anmeld

14. oktober 2011

Nettemor

lisesp83 skriver:

Hvor er det super fint

Elsker de dyr.. Specielt koen

taak skal gi rosen videre til rette vedkommende

eeeelsker også bare koen.. syns den er SÅ sej .. er de andre self også.. men den er bare fed. og Sebatian elsker køer.. så hvad bedre

Anmeld

14. oktober 2011

lisesp83

nettemor skriver:

taak skal gi rosen videre til rette vedkommende

eeeelsker også bare koen.. syns den er SÅ sej .. er de andre self også.. men den er bare fed. og Sebatian elsker køer.. så hvad bedre

Så kan det jo ikke blive bedre

Anmeld

14. oktober 2011

LR85

ejjj hvor fint

har du selv malet, det er da vildt sødt

Anmeld

14. oktober 2011

Nettemor

louiseandersen85 skriver:

ejjj hvor fint

har du selv malet, det er da vildt sødt

nej har ikke selv malet.. ville ønske jeg havde de talenter.. men tilgengæld har jeg en meget sød og dygtig veninde der lige brugte to dage i hendes travle liv på at hjælpe mig

Anmeld

14. oktober 2011

Nettemor

lisesp83 skriver:

Så kan det jo ikke blive bedre

nej det er lige netop perfekt!

Anmeld

14. oktober 2011

Mom2012

nettemor skriver:

tak

er selv rimelig godt tilfreds med resultatet.. og hvad der er vigtigere er at Sebastian elsker det.. og render og fortæller hvad det er for nogle dyr og hvad de siger

Århh hvor sødt!  Så dejligt han er vild med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.