Dagpleje...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. februar 2009

Mormilla

Nu skal min dejlige søn Patrick starte i dagpleje om en mån

Hvornår begynder man at gøre klar til det. Jeg tænker på at han skal en del tidligere om om morgen, så det skal han jo vende sig til. Men skal jeg gøre det nu eller kan jeg godt vente 14 dage eller mere???

Hvad gjorde i da jeres skulle begynde i dagpleje???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

starsofheaven

hejsa

Ja min datter starter i april så der er heller ikke længe til. Jeg tror bare at jeg vil tage derhen med min datter være der lidt sammen med hende og så tager vi hjem igen. Næste dag vil jeg være der lidt med hende og så tager jeg afsted og henter hende efter en time tror ejg og sådan blir det nok nogle dage alt afhængig af hende. Men ellers vil jeg så tage hende derhen og sige farvel med det samme og så tror ejg hun er der 2.3 timer så vi stille og roligt får kørt hende ind. Men vi skal også snart til at ligge rutinen om herhjemme vi sover nemlig længe både min datter og jeg hun vågner først 9-10 tiden så vi skal til at komme tidligt op jo!

Anmeld

2. februar 2009

Mormilla

starsofheaven skriver:

hejsa

Ja min datter starter i april så der er heller ikke længe til. Jeg tror bare at jeg vil tage derhen med min datter være der lidt sammen med hende og så tager vi hjem igen. Næste dag vil jeg være der lidt med hende og så tager jeg afsted og henter hende efter en time tror ejg og sådan blir det nok nogle dage alt afhængig af hende. Men ellers vil jeg så tage hende derhen og sige farvel med det samme og så tror ejg hun er der 2.3 timer så vi stille og roligt får kørt hende ind. Men vi skal også snart til at ligge rutinen om herhjemme vi sover nemlig længe både min datter og jeg hun vågner først 9-10 tiden så vi skal til at komme tidligt op jo!

Vi sover os længe. Når han skal starte ,så skal han op kl.5

Anmeld

2. februar 2009

Kvindemin

Mormilla skriver:

Vi sover os længe. Når han skal starte ,så skal han op kl.5

Det var tidligt, så syntes jeg du skal vænne ham til det så småt med det samme (små skridt).
Men ellers er det for stort et chok for ham lille mand, ville jeg sige.

Knus

Anmeld

2. februar 2009

Honningblomst

Du skal da bare tage ham op den morgen....og så kører det.
Knus..

Anmeld

2. februar 2009

Mormilla

Chritinap skriver:

Det var tidligt, så syntes jeg du skal vænne ham til det så småt med det samme (små skridt).
Men ellers er det for stort et chok for ham lille mand, ville jeg sige.

Knus

Tror os at det bliver min plan. Bare at ta det stille og roligt, en halv time hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.