Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lisesp83 skriver: Kan jeg da godt forstå. .. Man føler sig da ret god, når man sådan selv kan puste nyt liv i ting
Kan jeg da godt forstå. .. Man føler sig da ret god, når man sådan selv kan puste nyt liv i ting
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Pust pust, er den tør nu? Ha ha, ej glæder mig til at se resultatet
Pust pust, er den tør nu? Ha ha, ej glæder mig til at se resultatet
HelenaJ skriver: Haha nej :-) du skal puste lidt mere så ... Tror den skal have en tur mere imorgen..
Haha nej :-) du skal puste lidt mere så ... Tror den skal have en tur mere imorgen..
Hellere give den en tur mere, så den bliver rigtig flot. Er sikker på det bliver rigtig godt.
Janni. skriver: Hellere give den en tur mere, så den bliver rigtig flot. Er sikker på det bliver rigtig godt.
HelenaJ skriver: Altså jeg er jo godtnok gravid - men tænker bare lige at få det hurtigt overstået.. Det handler jo kun om en hurtig tur.. Idag tog det trods alt halvanden time - det gør det nok ikke imorgen.
Altså jeg er jo godtnok gravid - men tænker bare lige at få det hurtigt overstået.. Det handler jo kun om en hurtig tur.. Idag tog det trods alt halvanden time - det gør det nok ikke imorgen.
Er den tør nu?
Janni. skriver: Er den tør nu?
HelenaJ skriver: Ja men den ene side skal lige have en tur mere imorgen - så den er ikke samlet :-) Faren vil heller ikke have den ind og stå endnu .. Så måske jeg kun kan ligge et billede ind, af sengen usamlet ..
Ja men den ene side skal lige have en tur mere imorgen - så den er ikke samlet :-) Faren vil heller ikke have den ind og stå endnu .. Så måske jeg kun kan ligge et billede ind, af sengen usamlet ..
Helt iorden usamlet, så kan jeg glæde mig til at se den samlet med indhold
Janni. skriver: Helt iorden usamlet, så kan jeg glæde mig til at se den samlet med indhold
HelenaJ skriver: Uha ja. Med fyld i - i form af lille baby
Uha ja. Med fyld i - i form af lille baby
Nemlig Så venter jeg gerne på at se den samlet
Janni. skriver: Nemlig Så venter jeg gerne på at se den samlet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128