Jeg har selv ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

HelenaJ

lisesp83 skriver:

Kan jeg da godt forstå. .. Man føler sig da ret god, når man sådan selv kan puste nyt liv i ting

Ja og specielt fordi jeg aldrig i mit liv har lavet noget kreativt af mig selv :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

HelenaJ

Janni. skriver:

Pust pust, er den tør nu? Ha ha, ej glæder mig til at se resultatet 

Haha nej :-) du skal puste lidt mere så ... Tror den skal have en tur mere imorgen..

Anmeld

14. oktober 2011

Janni.

HelenaJ skriver:

Haha nej :-) du skal puste lidt mere så ... Tror den skal have en tur mere imorgen..

Hellere give den en tur mere, så den bliver rigtig flot. Er sikker på det bliver rigtig godt. 

Anmeld

14. oktober 2011

HelenaJ

Janni. skriver:

Hellere give den en tur mere, så den bliver rigtig flot. Er sikker på det bliver rigtig godt. 

Altså jeg er jo godtnok gravid - men tænker bare lige at få det hurtigt overstået.. Det handler jo kun om en hurtig tur.. Idag tog det trods alt halvanden time - det gør det nok ikke imorgen.

Anmeld

16. oktober 2011

Janni.

HelenaJ skriver:

Altså jeg er jo godtnok gravid - men tænker bare lige at få det hurtigt overstået.. Det handler jo kun om en hurtig tur.. Idag tog det trods alt halvanden time - det gør det nok ikke imorgen.

Er den tør nu? 

Anmeld

16. oktober 2011

HelenaJ

Janni. skriver:

Er den tør nu? 

Ja men den ene side skal lige have en tur mere imorgen - så den er ikke samlet :-) Faren vil heller ikke have den ind og stå endnu .. Så måske jeg kun kan ligge et billede ind, af sengen usamlet ..

Anmeld

16. oktober 2011

Janni.

HelenaJ skriver:

Ja men den ene side skal lige have en tur mere imorgen - så den er ikke samlet :-) Faren vil heller ikke have den ind og stå endnu .. Så måske jeg kun kan ligge et billede ind, af sengen usamlet ..

Helt iorden usamlet, så kan jeg glæde mig til at se den samlet med indhold  

Anmeld

16. oktober 2011

HelenaJ

Janni. skriver:

Helt iorden usamlet, så kan jeg glæde mig til at se den samlet med indhold  

Uha ja. Med fyld i - i form af lille baby

Anmeld

16. oktober 2011

Janni.

HelenaJ skriver:

Uha ja. Med fyld i - i form af lille baby

Nemlig  Så venter jeg gerne på at se den samlet 

Anmeld

16. oktober 2011

HelenaJ

Janni. skriver:

Nemlig  Så venter jeg gerne på at se den samlet 

Pyha jeg glæder mig så meget.. Kan slet ikke forstå der kommer en baby til mig om 4,5 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.