Der er nogen herinde fra som måske godt ved hvem jeg er, men vil helst ikke offentiggøres . tak på forhånd
har bare brug for at komme af med det nu
mig og min kæreste er de sidste 3 uger bleevet chikaneret af nogen mennesker, indtil videre er vi blevet udsat for : at nogen vi ikke ved hvem er går og tager billeder af mig og min kæreste, vi er blevet kimet ned i tide og utide hvor de siger de ringer fra falck af og spørger indtil hvordan vores sex liv er og der er en masse støj i baggrunden..
og enkelte gange er der en masse grinen og lign.
og igår synes jeg den gik over gevind.
netop da vi fik et opkald fra personen som udgav sig som falck og samtidig med dette fik jeg en indbakke på facebook hvor der stod fx : hvor god min kæreste var i sengen og hvor glad personen var over at han også havde sex med hende!
min kæreste kender ikke personen overhovedet.. og det stoler jeg selvfølgelig på.
profilen har ingen venner og ingenting overhovedet, andet end et profil billed af en pige - som sikkert er taget tilfældigt fra facebook eller google..
og igår fik jeg bare nok, selvom jeg stoler på min kæreste fik jeg virkelig et kedeligt sus i maven og en form for tvivl alligevel...
1.ting er hvem fanden prøver at ødelægge det for os ?
2.ting er hvor har de disse oplysninger fra, der er kommet en mail mere bare på hotmail istedet, omkring hvordan vi har sex ??? wtf ???! forstår det ikke! hvordan kan folk præcis vide sådan noget!!!!? jeg er virkelig bange og tør kraftedme slet ikke gå ud for en dør mere..
politiet er underrettet og vi skal til møde på mandag med dem.
det her sted er det eneste sted jeg kan komme af med mine tanker..
jeg har det af helvede til, og føler at hele min krop er ved at give op - jeg tager det måske ekstra tungt fordi jeg netop for 4 uger siden fik konstateret : moderat deperation..
tak fordi i læste med!
Anmeld