Børnefødselsdag i billeder!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.323 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. februar 2009

DK

Hej

Som lovet vil jeg lige smide et par billeder af vores pizza-elefant ind. I

Tusind tak til de gode chokolade-kageopskrifter der blev givet herinde. Jeg fulgte det link jeg fik af Karoline. Kagerne blev super gode!! Jeg kan godt se at mine chokoladekager i den grad har manglet fedt og sukker, he he!!! Vi bagte dem som muffins, og pyntede dem efter Kirstines ønske.

Fødseldagen gik super godt. Der kom 18 børn og 2 pædagoger. De legede, sang fødselsdagssang, spiste og spiste og spiste, legede stopdans(fødselsdagsbarnets ønske), og kom til sidst lidt ud i haven, inden de blev hentet med bus tilbage til børnehaven!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

DK

Her er det link Karoline havde sat ind til chokoladekageopskriften:

https://www.baby.dk/debat/11234/madopskrifter/hyggekagen--verdens-bedste-bradepandekage.aspx

Anmeld

2. februar 2009

Diana...

Hvor ser det hyggeligt ud...

Anmeld

2. februar 2009

Mormilla

Det ser hyggeligt ud. Og maden ser lækkert ud

Anmeld

2. februar 2009

Lykkelig Mor til 2

Hold da helt opp du er kreativ..!! Super fin elefant.. Kan du komme å hjælpe mig neste uge,hehe...................

Anmeld

2. februar 2009

DK

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Hold da helt opp du er kreativ..!! Super fin elefant.. Kan du komme å hjælpe mig neste uge,hehe...................

Tak! Det er altså nemt. Jeg er lidt doven , så køber det der færdig dej i supermarkedet, så ruller jeg det ud, klipper det til med saks, og ligger fyld på, og bager det herefter. Du kan se på billedet hvor jeg har klippet/samlet. Det tager ingen tid, og det ser festligt ud for børnene!!!

Kagerne havde vi bagt aftenen før!

Anmeld

2. februar 2009

DK

I kan lige få foto af giraf-pizza fra sidste år også.

Der kom det sødeste citat fra en lille gut, der sagde at hans mor skulle lave en rensdyr pizza til hans fødselsdag... he he, det er nok rimeligt svært med det gevir, ha ha!!!!

Anmeld

2. februar 2009

DK

Her:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.