Hvor mange pakker bleer til den nyfødte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.487 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

Møn-Mor

Hvor mange pakker bleer vil være okay at købe ind på forhånd, så man har til den første tid, hvor man måske ikke lige kommer så meget i butikker, men uden at have for mange, så baby vokser ud af dem?

/Winnie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Mor Christa

Møn-Mor skriver:

Hvor mange pakker bleer vil være okay at købe ind på forhånd, så man har til den første tid, hvor man måske ikke lige kommer så meget i butikker, men uden at have for mange, så baby vokser ud af dem?

/Winnie

Jamen tror kun du behøver at købe en pakke eller to, fordi det kommer jo fuldstændig an på hvor stor baby er, og hvor hurtigt h*n vokser.
Vi købte en pakke, og så når jeg alligevel var ude og gå med bebs, smuttede jeg forbi brugsen hvis jeg manglede bleer .. Min voksede ud af str 1 efter 3 uger tror jeg

Anmeld

14. oktober 2011

Møn-Mor

Tak for svar - jeg bor nemlig ude på landet, så jeg har små 4 km på landevej til Dagli Brugsen og resten af butikkerne ligger 15 km væk .

Tror jeg køber 2 pakker, så har jeg uden at have alt for mange.

/Winnie

Anmeld

14. oktober 2011

AndreasMor84

Møn-Mor skriver:

Tak for svar - jeg bor nemlig ude på landet, så jeg har små 4 km på landevej til Dagli Brugsen og resten af butikkerne ligger 15 km væk .

Tror jeg køber 2 pakker, så har jeg uden at have alt for mange.

/Winnie

Jeg havde købt 4 pakker af Newborn bleerne str. 1 og vi er først gået op til nr. 2 nu her. Han er 56 cm og 4,3 kg i dag. Husk at du bruger rigtig mange bleer hver dag de første mange dage - de tisser og skider jo hele tiden

Anmeld

14. oktober 2011

foto på lærred

De første par uger skriftede vi bleer ca 12 gange i døgnet eller sådan noget. Nu kan jeg ikke huske hvor mange bleer der var i sådan en.  Nu kan jeg godt se, at det er lidt mere besværligt når I bor længere væk, for er man tæt på butikker så vil jeg anbefale ikke at købe for meget i forvejen for det kommer an på hvor meget baby vejer og hvor meget den tager på osv. Her brugte vi kun de helt små i et par uger og så var hun fluks videre til blestørrelse 2.

Rigtig meget held og lykke med graviditet og fødsel.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

14. oktober 2011

Møn-Mor

AndreasMor2011 og foto på lærred:

Tusind tak for jeres besyv også - det er rart at ha' lidt at gå efter, for selvfølgelig er det ikke sådan, at jeg er total afsondret fra omverden - har bare en mand som er selvstændig landmand og som har kronisk travlt, så det er ikke lige ham jeg kan få til at køre 15 km indtil butikkerne i en hurtig vending, men hvis alt går vel - kan jeg jo godt putte baby i bil og selv køre afsted.
Så de bleer jeg køber ind på forhånd er til de første 14 dage med baby, hvor alt bare er nyt og sikkert smadder hårdt .

Anmeld

14. oktober 2011

Clisolka

Jeg tror højst vi brugte str. 1 i en uges tid, så måtte vi op i str. 2 (4 kgs baby) 

Anmeld

16. oktober 2011

annec

Møn-Mor skriver:

/Winnie

Vi købte Libero to pakker af nummr 1 og en pakker af nummer 2. Og vi nåede ikke engang at bruge en hele pakke af 1, før han ikke kunne passe den Han vejde også 4268 og tog 500g på en uge

Men vi vidste jo ikke at han var så stor, vi havde hele tiden fået at vide at han højest var 3700

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.