hey aller det uden
håber nogen eller en vil hjælper mig med hvad jeg skal gør.
det heller stat godt da vi fat sammen som alle forholde gør, og så fat vi uden af jeg være gravid og vi fik noget anden og bor i og så føde jeg så min dejlige piger, og så gik det heller så glat jeg stor alene med hende det hele første år med hende og så vil jeg flytter hjem til den byr hvor jeg kommer fra og hvor min familie bor og det gjord vi så og det gik fint nok ind til han fik det arbejde han så har nu han køre med mange kvinder og så få han så derse nr og så skrive han med dem heller tide og det bliver jag så ked af han gør for han er efter mig fordi jeg skrive med min venner på fb og bare når jeg få en sms på min mobil spørge han hvem der er og så siger jeg hvem det er så bliver han sur på mig og siger han så hvorfor skrive som med den ven og så siger jeg som det er til ham af jeg hjælper den ven og så siger han af det ikke er mit problemer som jeg skal ikke hjælpe min venner/ven og det kan jeg ikke se hvorfor jeg ikke må men han må godt skrive sammen med dem han vil snakke med. og en dag hvor han kommer hjem fra jyllande tog han alle sine ting og flytter og ved ikke hvorfor men han siger det er fordi jeg ikke tror på hvad han siger til mig det er jo nok klad når han har være mig utro 3 gang og så gør man det jo også 4 gang og det er jo så også rigtigt af han gør det igen men det kommer jeg tilbage til, man så skreve han heller søndag aften om hvorfor jeg ikke prøver på og få ham hjem igen og så siger jeg det ikke er mig som er gårt det er dig og han lover gul og gørne skove om af han ikke vil gør noget med en anden kvinden og så dum som jeg er tror jeg jo på ham men det viste så af det skulle jeg ikke har gjordt for har funde ud af han har eller har haft en forholde med en anden selv om han være sammen med mig og så bliver jeg jo ked af det og sur for det gør jo ondt når man finde ud af så noget.
og så sagden jeg til ham af jeg har fuden ud af det så kigger han bare på mig som om jeg er dum og siger hvornår skulle han har tiden til det men det er bare sjover for den weekende han være i jyllande høret jeg ikke noget fra ham af og så skreve jeg jo til hans søster om hun har høre noget fra ham og det bliver han sur over jeg gjort man det kunne jeg har være sker nogetn når man ikke han fra han, og nu hvor jeg ved det med hende den anden så tænker jeg bare af han har være sammen med hende den weekedet hvor jeg ikke hørt fra ham og nu går jeg og tænker over om jeg skal går fra eller hvad
for ved ikke hvad jeg skal gør er så sur og ked af det så jeg ikke kan kigger på ham eller røre ved ham uden jeg har lyst til og slå ham håber nogen kan hjælpe mig og min datter og lide en lige jeg er ordbille bare lige så du/i ved det knus
Anmeld