Hvordan sagde jeres mænd ja til PB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

Filippa & Liva

Her havde vi snakket om det længe før vi gik i gang med projekt baby, vi gik også i gang ligesom dig der da ikke var flere p piller tilbage i pakken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

kirsti

lillemusen10 skriver:

Hehe... det var en ret god plan du havde der. Små chokoladebrune børn der ikke er til at stå for  Dejlig historie

ja og de krøller, ej jeg har altid været helt vild med små mørke børn. Jeg pleje at sige til min mor at jeg ikke skulle have  børn selv men ville adoptere nogen fra afrika med krøller. Hun blev stiktosset LOL ikke fordi hun er racist eller noget men jeg tror hun villé have børnebørn af eget kød og blod

Anmeld

14. oktober 2011

lillemusen10

Babymor2010 skriver:

Her var det min kæreste som plagede mig om at smide p-pillerne. Jeg havde altid sagt, at jeg ingen børn skulle have, men man har vel et standpunkt til man tager et nyt  

Ja heldigvis har man et standpunkt indtil man tager et nyt!  Kunne næsten ikke bære at skulle vente ret meget længere, så han skiftede mening lige da der var mest brug for det.

Anmeld

14. oktober 2011

lillemusen10

BigBabyWish skriver:

Her havde vi snakket om det længe før vi gik i gang med projekt baby, vi gik også i gang ligesom dig der da ikke var flere p piller tilbage i pakken.

Har også talt med ham om det i flere år, men han har ikke villet give et entydigt svar. Han er fantastisk med små børn og indenfor de sidste par måneder har han været mere opmærksom på de små og peget på babyer når vi går på gågaden " hvor er h*n bare sød"... så der har været små tegn på at han er klar nu... Men at sige det rent ud, det vil han ikke.

Håber snart du får din lille baby i armene!

Anmeld

14. oktober 2011

Filippa & Liva

lillemusen10 skriver:

Har også talt med ham om det i flere år, men han har ikke villet give et entydigt svar. Han er fantastisk med små børn og indenfor de sidste par måneder har han været mere opmærksom på de små og peget på babyer når vi går på gågaden " hvor er h*n bare sød"... så der har været små tegn på at han er klar nu... Men at sige det rent ud, det vil han ikke.

Håber snart du får din lille baby i armene!

Årh, hvor skønt at høre.

det lyder som om din mand er rigtig klar på at få en lille én.

Her er min kæreste også godt skruk og taler ikke om andet end babyer og han glæder sig mindst ligeså meget som jeg selv til at vores pige (forhåbentlig) meeeget snart melder sin ankomst.

Anmeld

14. oktober 2011

Clisolka

lillemusen10 skriver:

Ja heldigvis har man et standpunkt indtil man tager et nyt!  Kunne næsten ikke bære at skulle vente ret meget længere, så han skiftede mening lige da der var mest brug for det.

Dejligt at han skiftede mening, så i kan komme i gang med PB 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.