Kan man nøjes ??? ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

morethanperfect

Altså , nu er det sådan at jeg så gerne vil lave en kage til Oscars fødselsdag , men det skal ikke koste mig særlig meget , så vil se hvor billigt jeg kan gøre det .

Hvor meget fondant skal jeg bruge hvis jeg skal lave kage til 25 pers.. ? 

Kan jeg i realiteten nøjes med : 
Fondant , Bundende bager jeg selvf., Pastafarve , kagerulle , Og udstikkerer med bogstaver .. Og smør creme selvf..

Kan jeg NØJES med det, eller er alt det andet meget nødvendigt for en kage ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Den lykkelige

Nej det tror jeg bestemt er helt fint!!

Anmeld

14. oktober 2011

morethanperfect

Den lykkelige skriver:

Nej det tror jeg bestemt er helt fint!!

Ihh okay Tak for svar

Anmeld

14. oktober 2011

kitra

morethanperfect skriver:

Altså , nu er det sådan at jeg så gerne vil lave en kage til Oscars fødselsdag , men det skal ikke koste mig særlig meget , så vil se hvor billigt jeg kan gøre det .

Hvor meget fondant skal jeg bruge hvis jeg skal lave kage til 25 pers.. ? 

Kan jeg i realiteten nøjes med : 
Fondant , Bundende bager jeg selvf., Pastafarve , kagerulle , Og udstikkerer med bogstaver .. Og smør creme selvf..

Kan jeg NØJES med det, eller er alt det andet meget nødvendigt for en kage ?? 

hvis du laver fondanten selv bliver det vist endnu billigere men det kan selvfølgelig være det var din plan

Anmeld

14. oktober 2011

morethanperfect

kitra skriver:

hvis du laver fondanten selv bliver det vist endnu billigere men det kan selvfølgelig være det var din plan

Det første gang jeg laver en kage selv og det skulle gerne lykkedes første gang såå regner med jeg vil købe det .. Tak for svar

Anmeld

14. oktober 2011

kitra

morethanperfect skriver:

Det første gang jeg laver en kage selv og det skulle gerne lykkedes første gang såå regner med jeg vil købe det .. Tak for svar

det er meget simpelt at lave. jeg har kun lavet 3 kager med fondant men har lavet det selv alle gangene. jeg henter inspiration fra kagemor.dk rigtig fed side og den opskrift hun har på fondant har jeg brugt meget simpelt og billigt

Anmeld

14. oktober 2011

morethanperfect

kitra skriver:

det er meget simpelt at lave. jeg har kun lavet 3 kager med fondant men har lavet det selv alle gangene. jeg henter inspiration fra kagemor.dk rigtig fed side og den opskrift hun har på fondant har jeg brugt meget simpelt og billigt

Hm ja ... 

Hvor meget tror du jeg skal bruge til 25 mennesker ?

Altså hvor meget fondant ..

Anmeld

14. oktober 2011

kitra

morethanperfect skriver:

Hm ja ... 

Hvor meget tror du jeg skal bruge til 25 mennesker ?

Altså hvor meget fondant ..

uha det er jeg slet ikke ekspert i. men inde på den side er der en kage beregning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.