Hvad er din livret ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Det får vi os engang i mellem men meget sjældent for det kun nogen gange jeg kan li det hi hi...

Ja man får lyst til at spise dem, men det er til fødslen, vi får jo ikke hospitals mad når det er hjemme så hvis det en LAAAAANG fødsel jamen så skal vi jo os have mad og staden for stå og smøre noget kedeligt rugbrød fryser vi en masse Pizza ned...

Det er da en utrolig god idé... hospitalsmad, er ikke lige frem min livret, kogte pose kartofler nej tak...

Vi får osse MD og BK rigtig sjælden det er kun hvis vi er ude at køre (ferie), vi vælger det ja og så 1 januar... men sidste hvade jeg en dårlig oplevelse med det... så kan slet ikke have lugten eller tanken om det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

Diana...

Sanne skriver:

Det er da en utrolig god idé... hospitalsmad, er ikke lige frem min livret, kogte pose kartofler nej tak...

Vi får osse MD og BK rigtig sjælden det er kun hvis vi er ude at køre (ferie), vi vælger det ja og så 1 januar... men sidste hvade jeg en dårlig oplevelse med det... så kan slet ikke have lugten eller tanken om det...

Ja det synes jeg og mega nemt vi skal jo ikke gøre andet end tænde ovnen og lægge dem ind og så har vi lavet ekstra så der også er til dagene efter.

Uhh det kender jeg godt når man lige får noget der ikke smager som det plejer

Anmeld

3. februar 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Ja det synes jeg og mega nemt vi skal jo ikke gøre andet end tænde ovnen og lægge dem ind og så har vi lavet ekstra så der også er til dagene efter.

Uhh det kender jeg godt når man lige får noget der ikke smager som det plejer

Det smagte skam som det skulle første gang med anden gang ja er det altså lidt úlækkert... var en af de dag hvor alt bare skulle retur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.