Jeg bliver så forarget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

kirsti

Er det bare mig der bliver vildt forarget hver gang jeg hører radioreklamen for den der dating side Viktoria milan eller hvad den hedder!

Hvordan kan man seriøst lave en landsdækkende radio reklame for en datingside der kører på sloganet: savner du spænding i hverdagen, hav en affære (noget i den stil) som om folk ikke kan finde ud af at være utro uden hjælp fra en hjemmeside der tilbyder diskrete elskere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

L.J.L

Den kan efterhånden ikke forarge mig længere, da den har kørt det seneste år

Anmeld

14. oktober 2011

anja89

kirsti skriver:

Er det bare mig der bliver vildt forarget hver gang jeg hører radioreklamen for den der dating side Viktoria milan eller hvad den hedder!

Hvordan kan man seriøst lave en landsdækkende radio reklame for en datingside der kører på sloganet: savner du spænding i hverdagen, hav en affære (noget i den stil) som om folk ikke kan finde ud af at være utro uden hjælp fra en hjemmeside der tilbyder diskrete elskere

Nej er du ikke alene om jeg bliver også meget forarvet over den hver gang jeg høre den.

Jeg syntes det er forkert for den opfodre jo på en måde til at man skal være utro vis ens hverdag med sin partner ikke er god nok er det godt med en affære

Anmeld

14. oktober 2011

kirsti

L.J.L skriver:

Den kan efterhånden ikke forarge mig længere, da den har kørt det seneste år

ja jeg ved godt den har kørt længe men jeg bliver stadig lige forarget hver gang .g.

Men egentlig er det vel mest forargeligt at der er brugere nok til den kan kører rundt

Anmeld

14. oktober 2011

2721

kirsti skriver:

ja jeg ved godt den har kørt længe men jeg bliver stadig lige forarget hver gang .g.

Men egentlig er det vel mest forargeligt at der er brugere nok til den kan kører rundt

Enig, tænkt at den stadig efter mere end 1 år køre. Tænk på alle de parforhold der er en partner der er utro vi af den forfærdelige side er utro

Anmeld

14. oktober 2011

Karo

Min første tanke da jeg hørte den første gang var at det er der ikke kunder til. Men jeg må nok se i øjenene at det er der

Jeg syndes det er trist, og ikke særligt fedt ligefrem at opfordre til at være utro.

Anmeld

14. oktober 2011

klmf

Dem, der gerne vil være utro skal jo nok finde deres måde uanset hvad. Så synes egentlig bare den er lidt malplaceret....

Men prøv lige og tænk, hvis man oprettede en profil og så fandt sin ægtefælle derinde Ris til egen røv må man sige

Anmeld

14. oktober 2011

kirsti

lotchen skriver:

Dem, der gerne vil være utro skal jo nok finde deres måde uanset hvad. Så synes egentlig bare den er lidt malplaceret....

Men prøv lige og tænk, hvis man oprettede en profil og så fandt sin ægtefælle derinde Ris til egen røv må man sige

ingen tvivl om det.

Jeg tror måske bare der er en del som har gået og leget med tanken og hvor det måske ikke var blevet til mere men i og med der er et website hvor man ligefrem kan systematicere sin utroskab og hvor det er legalt så er det bare det nemmere at være utro

Anmeld

14. oktober 2011

L.J.L

kirsti skriver:

Men jeg tror der er ligeså mange der er utro på sider som dating.dk og scor.dk, den eneste forskel er bare at der ikke reklameres med det derinde.

Jeg tror ikke at man vælger at gå ud og være utro fordi en hjemmeside reklame opfordrer til det. Hvis man vil være utro så er det fordi man er et svagt menneske som ikke kan stå imod den fristelse, og derfor ville vedkommende jo være utro før eller siden, og med eller uden victoriamilan datingside.

Anmeld

14. oktober 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg synes den burde være ulovlig.

10 stokkeslag for utroskab.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.