Hurtigt hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

H+S Skjolgborg.

Min datter på 5 år har 38,9 og klager om smerte i maven især i venstre side.Hun kan ikke hoppe osv det gør for ondt hun ville bare ligge og se film.

Det er vel ok og give hende lidt panodil så.

Ville i endelig tag forbi lægevagt nu her eller se det ad til i morgen??.

Hernriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

kirsti

Henriette Rosa Skjoldborg Jørgensen. skriver:

Min datter på 5 år har 38,9 og klager om smerte i maven især i venstre side.Hun kan ikke hoppe osv det gør for ondt hun ville bare ligge og se film.

Hernriette

Det skader Jo ik og ringe og lade dem vurdere om de vil se hende men umiddelbart lyder feberen ik så høj og hvis hun ik "er mere" smerteplaget end hun kan ligge og se film uden at klage over smerter ville jeg nok se tiden an

Anmeld

14. oktober 2011

H+S Skjolgborg.

Det skader Jo ik og ringe og lade dem vurdere om de vil se hende men umiddelbart lyder feberen ik så høj og hvis hun ik "er mere" smerteplaget end hun kan ligge og se film uden at klage over smerter ville jeg nok se tiden an

Tænker jeg også af se det ad har sagt hun bare skal komme ind hvis det er.Jeg læste nemlig om blindtarmsbetændelse starte meste i maven hos børn og feber er så kun på 38,5 og hvis det er slemt stiger den til 38,5 og op derop af. Nu ser jeg det ad til i morgen medmidre hun vækker mig.

Tak for svaret.

Sovgodt.

Henriette

Anmeld

14. oktober 2011

SussieThyssen

Tænker jeg også af se det ad har sagt hun bare skal komme ind hvis det er.Jeg læste nemlig om blindtarmsbetændelse starte meste i maven hos børn og feber er så kun på 38,5 og hvis det er slemt stiger den til 38,5 og op derop af. Nu ser jeg det ad til i morgen medmidre hun vækker mig.

Tak for svaret.

Sovgodt.

Henriette

Blindtarmen sidder i HØJRE side.

Mon ikke hun har fået sig en maveomgang, som der florerer en del steder pt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Tak for svaret.

Sovgodt.

Henriette

hvis du tænker på blindtamsbetændelse så gør det oftest ondt, hvis man trykker på maven under navlen i højre side.

Jeg personligt ville nok ringe og lade en læge vurdere om det er noget der kan vente til i morgen eller ej

Anmeld

14. oktober 2011

H+S Skjolgborg.

Hun kom da ikke ind i nat.

Jeg hved godt det er i højre side men mange der har haft det og få den fejrne siger det starte i den anden side.

Hos børne strate det lidt lige som maven infuzenser også går smerte rundt over og ned i højreside og feber er normal mellem 38-38,5 og jo værre det blever stiger den + en del kaster op.

Nu ville jeg snart vække de to små også må jeg se hvordan hun har det + ned med Tobias i vuggestuen snart.

Jeg håber hun har det bedre her til morgen. Hun har ikke tynd normal afføringen, kaster heller ikke op og det sker tit hvis det er blintarmen står der på nette.

Jeg må se nu her.

Tak for jeres svar.

Henriette

Anmeld

14. oktober 2011

1000Ben

Hernriette

Hvis hun klager over smerter i maven, ville jeg godt nok søge læge hurtigst muligt. Er det ikke den side hvor blindtarmen sidder? (ikke for at gøre dig nervøs) Men jo ville mene at det er ok at give hende lidt panodil, da det jo ikke lige er noget der sker hver dag)

Rigtig god bedring med hende 

Knus

1000Ben

Anmeld

14. oktober 2011

H+S Skjolgborg.

1000Ben skriver:

Hvis hun klager over smerter i maven, ville jeg godt nok søge læge hurtigst muligt. Er det ikke den side hvor blindtarmen sidder? (ikke for at gøre dig nervøs) Men jo ville mene at det er ok at give hende lidt panodil, da det jo ikke lige er noget der sker hver dag)

Rigtig god bedring med hende 

Knus

1000Ben

Hun har det bedre her til morgen.

Skønt af have hende hjemme igen.

Hun har ikke feber og ingen smerte nu. Lidt underligt.

Ikke til af sige hvad det så ellers var anden jeg måske tro hun måske glæde sig til af komme hjem til sin morrrr.

Henriette

Anmeld

14. oktober 2011

1000Ben

Hun har det bedre her til morgen.

Skønt af have hende hjemme igen.

Hun har ikke feber og ingen smerte nu. Lidt underligt.

Ikke til af sige hvad det så ellers var anden jeg måske tro hun måske glæde sig til af komme hjem til sin morrrr.

Henriette

Åhh hvor godt at høre at hun har det bedre. Det gør så ondt på mig at høre om syge børn - og jeg vil gerne ind og læse til sygeplejerske, he he... Det skal nok gå godt 

Håber I får en dejlig weekend. 

Knus 

1000Ben 

Anmeld

16. oktober 2011

H+S Skjolgborg.

1000Ben skriver:

Åhh hvor godt at høre at hun har det bedre. Det gør så ondt på mig at høre om syge børn - og jeg vil gerne ind og læse til sygeplejerske, he he... Det skal nok gå godt 

Håber I får en dejlig weekend. 

Knus 

1000Ben 

Takker.Weekenden er gået super godt men hårdt med 4 unger og en hel lørdag på korsør gokart bane da den stor skulle køre løb han fik 2 og 4 plads super godt .

Ja ikke rart når de er syg øvøv.Men hendes var nok for meget spændingen i af skulle hjem til morrrrr .Ellers bare lige en hurtigt gang ondt i maven.

Må være spænden af være sygplejeske på godt og ondt.

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.