Først dag i dp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. februar 2009

Lykkelig Mor til 2

Hej piger..

Ja så har vi haft vår første dag i DP!!! det gik riktig godt Lucas var så glad, men vi var der kun i 1 halv time, ikke for Lucas sin skyld men for min..Jeg er ikke helt klar til å give slipp på min lille baby enda.. Jeg var lidt ked av det når vi kom hjem..(herrebevares)).. Men i morgen skal han sove der, men tenkte jeg skulle være der når han vågner..Så om onsdagen er JEG helt klar til at han kan være der alene hele dagen...Jeg må jo høres ud som den mest tragiske Mor, egentlig har jeg bare lyst til å gå hjemme med min lille baby til han bliver 1år...

MVH Linda...som trenger lidt tid til å give slipp på sin baby...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Pia.

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Hej piger..

Ja så har vi haft vår første dag i DP!!! det gik riktig godt Lucas var så glad, men vi var der kun i 1 halv time, ikke for Lucas sin skyld men for min..Jeg er ikke helt klar til å give slipp på min lille baby enda.. Jeg var lidt ked av det når vi kom hjem..(herrebevares)).. Men i morgen skal han sove der, men tenkte jeg skulle være der når han vågner..Så om onsdagen er JEG helt klar til at han kan være der alene hele dagen...Jeg må jo høres ud som den mest tragiske Mor, egentlig har jeg bare lyst til å gå hjemme med min lille baby til han bliver 1år...

MVH Linda...som trenger lidt tid til å give slipp på sin baby...

Ja det er en hård tid at skulle aflevere sin baby, men det bedste du kan gøre er altså at få det bedste ud af det...

Det er vigtigt du ikke lader din lille dreng mærke hvordan du har det, han "læser" hurtigt sin mor, hvis du er utryk ved situationen....

Held og lykke med det hele, og tro mig du er ikke den første der har det skidt med at aflerve dit barn til en HELT FREMMEDE....

Knus Pia....

Anmeld

2. februar 2009

Lykkelig Mor til 2

PiaR skriver:

Ja det er en hård tid at skulle aflevere sin baby, men det bedste du kan gøre er altså at få det bedste ud af det...

Det er vigtigt du ikke lader din lille dreng mærke hvordan du har det, han "læser" hurtigt sin mor, hvis du er utryk ved situationen....

Held og lykke med det hele, og tro mig du er ikke den første der har det skidt med at aflerve dit barn til en HELT FREMMEDE....

Knus Pia....

Tak for søde ord..Ja du har vel helt rett..Min DP er riktig sød, å hun sier vi bare kan bruge den tiden vi trenger til å føle os trygge.. Trodde egentlig ikke jeg skulle reagere slik.....

Anmeld

2. februar 2009

Pia.

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Tak for søde ord..Ja du har vel helt rett..Min DP er riktig sød, å hun sier vi bare kan bruge den tiden vi trenger til å føle os trygge.. Trodde egentlig ikke jeg skulle reagere slik.....

Det skal nok gå - vil da næsten syntes det var være hvis man som mor bare havde det helt fint med at aflevere sit barn til en man slet ikke kender....

Brug den tid du/I har brug for så lærer du hende også bedre at kende og bliver tryg ved det...

Knus Pia.

Anmeld

2. februar 2009

MetteT

PiaR skriver:

Knus Pia....

Altså Pia, ku du ikk ta at flytte til Silkeborg engang i september... Der ska Kathrine nemlig starte i dagpleje og vil altså bare være 100 % tryg ved at aflevere hende til dig...
Knus Mette...

Anmeld

2. februar 2009

Pia.

MetteT skriver:

Altså Pia, ku du ikk ta at flytte til Silkeborg engang i september... Der ska Kathrine nemlig starte i dagpleje og vil altså bare være 100 % tryg ved at aflevere hende til dig...
Knus Mette...

Hvor er du bare sød Mette - Tusind tak, det er virkelig ord der varmer....

Anmeld

2. februar 2009

Diana...

MetteT skriver:

Knus Mette...

Ja jeg kan ikke være mere enig kom du til silkeborg så vil baby glæde sig til at komme i DP.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.