D-dråber.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.575 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Ja, jeg beskylder dråberne for at give vores lille Maja ondt i maven. Hun startede op med dem tirsdag aften og i går og i dag har hun bare skreget hjerteskærende og intet har kunne trøste hende. Hun finder så til sidst ro, men så lige pludselig skriger hun igen. I går stod det på fra kl. ca. 18-21 i går aftes og i dag har det varet fra kl. 16-18. Lige nu sover hun. Men føj hvor er det hårdt når hun skriger så hjerteskærende  Begyndte selv at græde fordi det er så synd for hende.

Men kan dråberne allerede give hende ondt i maven?? Overvejer at ringe til vores sp imorgen og snakke med hende om overstående.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

SHERO

Jeg oplevede det samme, fik afvide af min SP at jeg skulle prøve at stoppe et par dage og så prøve igen og så stoppe igen hvis det forsatte, så kan man vist få nogen andre hvis det er dem der giver mavepinen.. Her havde det "heldigvis" igen effekt, og var bare luft der drillede, så da vi startede igen gik det i sig selv...

Anmeld

13. oktober 2011

Lotus86

Tror sagtens du kan regne med at det er d-dråberne der giver hende ondt. Hvad tid på døgnet giver du hende dem?

Valdemar reagerede også på dem, men vi blev altså bare ved med at give ham dem, og kort tid efter havde hans mave vænnet sig til dem, og så var der ingenting.

Anmeld

13. oktober 2011

morethanperfect

Omsorgsgiver skriver:

Ja, jeg beskylder dråberne for at give vores lille Maja ondt i maven. Hun startede op med dem tirsdag aften og i går og i dag har hun bare skreget hjerteskærende og intet har kunne trøste hende. Hun finder så til sidst ro, men så lige pludselig skriger hun igen. I går stod det på fra kl. ca. 18-21 i går aftes og i dag har det varet fra kl. 16-18. Lige nu sover hun. Men føj hvor er det hårdt når hun skriger så hjerteskærende  Begyndte selv at græde fordi det er så synd for hende.

Men kan dråberne allerede give hende ondt i maven?? Overvejer at ringe til vores sp imorgen og snakke med hende om overstående.

Min søn får også ondt i maven af dem Så stoppede vi med dem, og så har der intet været .. Hmm ..

Anmeld

13. oktober 2011

louisevl

Omsorgsgiver skriver:

Vi startede også med d-dråber og 1-2 timer efter skreg han fordi han havde så ondt i maven...

Du kan få nogle der hedder ACD-dråber. Samme dag vi begyndte på dem gik maveproblemerne over....

Det er noget med at D-dråberne er lavet med noget olie, som kan være hårdt for de små maver....

Håber snart I finder en løsning for det er bestemt ikke sjovt når de har så ondt

Anmeld

13. oktober 2011

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Lotus86 skriver:

Tror sagtens du kan regne med at det er d-dråberne der giver hende ondt. Hvad tid på døgnet giver du hende dem?

Valdemar reagerede også på dem, men vi blev altså bare ved med at give ham dem, og kort tid efter havde hans mave vænnet sig til dem, og så var der ingenting.

Den første dag fik hun dem sen aften. Vi fik hende så endelig til ro i går aftes at vi ikke ville vække hende for at give hende dråberne så hun fik dem ikke i går. Og i dag fik hun dem kl. 7 i morges.

Anmeld

13. oktober 2011

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
louisevl skriver:

Vi startede også med d-dråber og 1-2 timer efter skreg han fordi han havde så ondt i maven...

Du kan få nogle der hedder ACD-dråber. Samme dag vi begyndte på dem gik maveproblemerne over....

Det er noget med at D-dråberne er lavet med noget olie, som kan være hårdt for de små maver....

Håber snart I finder en løsning for det er bestemt ikke sjovt når de har så ondt

Ok...synes bare det er mærkeligt at sp. ikke informerer om at det kan give ondt i maven og at hvis det gør så er der andre alternativer

Anmeld

13. oktober 2011

VNB

Vores dreng fik også mega ondt i maven af d-dråberne! og græd helt vildt hver aften... 

jeg snakkede med min sundhedsplejerske om det, og hun havde hørt det før. 

Vi fik derfor det råd at vi skulle give ham de d-dråber som er baseret på vegatabilsk olie istedet for kokus olie, og det hjalp! 

Anmeld

13. oktober 2011

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
VNB skriver:

Vores dreng fik også mega ondt i maven af d-dråberne! og græd helt vildt hver aften... 

jeg snakkede med min sundhedsplejerske om det, og hun havde hørt det før. 

Vi fik derfor det råd at vi skulle give ham de d-dråber som er baseret på vegatabilsk olie istedet for kokus olie, og det hjalp! 

Ok...hvad er det for nogle dråber og hvor kan de købes? Ved godt at vi lige skal snakke med vores sp. først, men jeg vil efterhånden gøre hvad som helst for at hun ikke skal have ondt...hvis altså det er dråberne der gør det...

Anmeld

13. oktober 2011

VNB

Omsorgsgiver skriver:

Ok...hvad er det for nogle dråber og hvor kan de købes? Ved godt at vi lige skal snakke med vores sp. først, men jeg vil efterhånden gøre hvad som helst for at hun ikke skal have ondt...hvis altså det er dråberne der gør det...

d-dråber fra multi tabs er lavet på vegatabilsk olie, så prøv dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.