Han har hostet i over en måned nu :!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

dollygirl

Hvad gør man når din 11 mdr hoster rigtig kraftigt ... om dagen men voldsomt om natten .. sommetider kaster han op fordi han hoster kraftigt... og sover ikke i over 2 til 3 timer på grund af hosten ...

Har sagt det til lægevagten men de sagde det er normalt og man sku ikke bekymre sig ..

Har lige ringet til vores egen læge og han sagde vi sku komme i næste uge .. men hvad gør jeg til næste uge ?

Har givet ham kamiliete om natten men hjælper ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Nessie

Har desværre ingen gode råd mod hosten, men vil da lige sige at jeg synes det er for dårligt at lægen først vil se jer om en uge

Hvis det fortsætter sådan i dag, så ring til lægevagten igen, for jeg har da ikke hørt at det skulle være normalt at et lille barn hoster så voldsomt, i så lang tid.

God bedring

Anmeld

13. oktober 2011

dollygirl

Nessie skriver:

Har desværre ingen gode råd mod hosten, men vil da lige sige at jeg synes det er for dårligt at lægen først vil se jer om en uge

Hvis det fortsætter sådan i dag, så ring til lægevagten igen, for jeg har da ikke hørt at det skulle være normalt at et lille barn hoster så voldsomt, i så lang tid.

God bedring

jo tak.. ja jeg synes det er træls det sku være sådan .. men de bliver ved med at sige at det er normalt.

Anmeld

13. oktober 2011

Nessie

lillepuller skriver:

jo tak.. ja jeg synes det er træls det sku være sådan .. men de bliver ved med at sige at det er normalt.

Er der slet ikke blevet lyttet på hans lunger?
Jeg kan simpelthen ikke forstå at lægen/lægerne bare slår det hen som noget normalt, når han ligefrem kaster op af det, og har hostet i over en måned.

Nu er jeg da pludselig glad for min læge, for de har da også nogen gange sagt at det er normalt, men alligevel bedt os komme med ham samme dag, så de lige kunne tjekke ham

Anmeld

13. oktober 2011

Lou87

lillepuller skriver:

Hvad gør man når din 11 mdr hoster rigtig kraftigt ... om dagen men voldsomt om natten .. sommetider kaster han op fordi han hoster kraftigt... og sover ikke i over 2 til 3 timer på grund af hosten ...

Har sagt det til lægevagten men de sagde det er normalt og man sku ikke bekymre sig ..

Har lige ringet til vores egen læge og han sagde vi sku komme i næste uge .. men hvad gør jeg til næste uge ?

Har givet ham kamiliete om natten men hjælper ikke

Tror grunden til de udskyder det er hvis det kun er om natten?
Så må du evt smøre lidt tykt på og ringe igen og sige nu er det altså værre om dagen også

Min pige har to gange nu haft lungebetændelse. Og er kun knapt 15 mdr så jeg synes du skal tage det alvorligt.
Min pige er nemlig heller ikk nem og finde ud af om hun er syg fordi hun har det oki fint hele tiden

Anmeld

13. oktober 2011

dollygirl

Lou87 skriver:

Tror grunden til de udskyder det er hvis det kun er om natten?
Så må du evt smøre lidt tykt på og ringe igen og sige nu er det altså værre om dagen også

Min pige har to gange nu haft lungebetændelse. Og er kun knapt 15 mdr så jeg synes du skal tage det alvorligt.
Min pige er nemlig heller ikk nem og finde ud af om hun er syg fordi hun har det oki fint hele tiden

ja det irritere mig at de tjekker hans lunger og siger der er intet .. jamen hvorfor hoster han så

Anmeld

13. oktober 2011

Lou87

lillepuller skriver:

ja det irritere mig at de tjekker hans lunger og siger der er intet .. jamen hvorfor hoster han så

Hmm okay ...
Har du fået noget hostesaft til ham ?
Og ligger du ham evt lidt højt i hovedegærdet ?
Og det skal ikk som et stødende spørgsmål, men det er ikk fordi der måske er meget støvet eller lign ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.