er der altid skyggestreg på tester?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Hvornår har du testdag?

Kan jeg desværre ikke sige, for så afsløere jeg mig nok for meget.. Men kan sige så meget, at jeg vil teste en gang i næste uge, så burde jeg være sikker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

komodo

Anonym skriver:

Kan jeg desværre ikke sige, for så afsløere jeg mig nok for meget.. Men kan sige så meget, at jeg vil teste en gang i næste uge, så burde jeg være sikker 

Okay, det er fair nok du er undercover venter spændt på nyt i næste uge så, for dig

Anmeld

13. oktober 2011

M&N

Anonym skriver:

Er der altid en skyggestreg på en test? - Jeg har nemlig to streger, men kan kun se den ene hvis jeg holder den oppe i sollyset. Og så kom den først efter 20 min. (Har dog haft erfaringer med at være gravid, selvom den først kom1,5 time senere osv)

Er jeg mon gravid eller er det bare en skyggestreg?

Jeg testede en uge før tid og der var INTET at se, og 2 dage før test dag fik jeg mine streger 

Hvornår har du testdag? Jeg havde altså også skyggestreger da jeg var gravid før (mistede det dog (GUL)), men selvom jeg fik skyggestreger så var den altså god nok

Så  for dig!

Anmeld

13. oktober 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Ja, der er mikro lidt lyserød farve i.. Men igen, man kan kun se den i sollys. Men der er lidt farve i.. Hvad mon det betyder?

Jeg tror, at du skal vente med at konkludere noget, indtil du er helt sikker på, at det er en lyserød farve, men det burde faktisk være afklaret allerede i morgen.

Indenfor de næste 2-3 døgn skal der ske en klar fordobling af farven i stregen, ellers er det sandsynligt ikke levedygtigt.

Held og lykke med det

Anmeld

13. oktober 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

Det er jeg godt klar over, men mine graviditeter. Har bare tydet på noget andet

Man kan jo godt være gravid, selvom testen ikke dur. Så det kan være en tilfældighed. Men man kan i hvert fald ikke regne det for noget efter så lang tid. Så du må prøve igen om nogle dage og kun se på den indenfor den angivne tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.