Daniella er syg (mavekramper og opkast) Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

4xGreve

Tak til jer alle for svar... hun har allerede fået det meget beder, hun har nu holdt ½ glas cola og 5 marie kiks i sig... dog vil hun endnu ikke have andet men for mig er det bare helt fint... hun er livet op og sidder nu og halvt leger med sin lego og halvt ser fjernsyn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Maja88

WiitrioeN skriver:

Og helt hjemmet lugter derefter... nu er det godt nok længe siden hun har været syg, men jeg kan simpelhen ikke huske hvad der hjælper, hun får pludslige mavekramper også kaster hun op jeg mener at en af de gode råd er at riste noget brød og putte lidt smør på og det prøvet vi så, og hun tog to små bider som kom op igen, hun har kun fået vand at drikke som er kommet op igen... Nogen gode råd?

Har hørt cola skulle være godt til dårlig mave - vil i også anbefale det og er der evt. andet? Og er der noget jeg helt skal undgå...

Puha det er ikke tit hun har været syg, og ihvertfald længe siden sidst...

Hele hjemmet lugter af opkast - har prøvet at lufte ud med denne dejlige natte luft men den dårlige lugt hænger fast  - har i nogen gode råd til at slippe af med det?

Men ellers tager vi det i stiv arm herhjemme, hun er så sej at hun nu kaster op i en spand og hun piver ikke det mindste - hvor er min lille pige henne syntes hun er så stor lige pludselig - skal love for det lige pludslig går stærtk fra at de er babyer til de er store og kan det hele selv hehe...

TrioeN

hvis du vil give vand skal det være afkogt.. det mildere mod maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.