Ting i ikke kan undvære til den lille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja, hvilke ting kan i simpelthen ikke undvære den bebs? (alt fra tæpper til møbler) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

merle2010

sutteflasker og suttehoveder, STOFBLEER... Dyne og sut... senere skråstol

Anmeld

12. oktober 2011

LauraLW

Jeg har været meget glade for ammepuden. - Ved at mange mener at det er spild af penge, men her har det været genialt, og den bliver stadig brugt selvom amning for længst er stoppet.

Ellers er stofbleer, skråstol, pingu på dvd, lille spille-bamse der hang ved puslebord, voksipose, "telefonrør" og bide-rangle fra sassy nogle af vores favoritter :-)

Anmeld

12. oktober 2011

Benjamins'mor

Sutteflasker, flaskerenser, stofbleer, og ikke mindst den højt ELSKEDE badestol!

Badestolen fik vi i dåbsgave, den er simpelthen guld værd! Når bebs kan holde hovedet selv, slipper man for at overanstrenge armene ved at holde bebs.

Anmeld

12. oktober 2011

Benjamins'mor

LauraLW skriver:

Jeg har været meget glade for ammepuden. - Ved at mange mener at det er spild af penge, men her har det været genialt, og den bliver stadig brugt selvom amning for længst er stoppet.

Ellers er stofbleer, skråstol, pingu på dvd, lille spille-bamse der hang ved puslebord, voksipose, "telefonrør" og bide-rangle fra sassy nogle af vores favoritter :-)

Ammepuden, fuldstændigt enig!

Godtnok ammede jeg ikke, men det gør det også tusinde gange lettere at give sutteflaske med sådan en. Man får ikke ondt i armene, og man ''behøves'' ikke sidde ved et armlæn.

Anmeld

12. oktober 2011

LauraLW

benjamins'mor skriver:

Ammepuden, fuldstændigt enig!

Godtnok ammede jeg ikke, men det gør det også tusinde gange lettere at give sutteflaske med sådan en. Man får ikke ondt i armene, og man ''behøves'' ikke sidde ved et armlæn.

præcis! Vi brugte den også efterfølgende til flaske :-)

Jeg vil helt klart anbefale en med fossflake fyld fremfor krøyerkugler.

Anmeld

12. oktober 2011

maria_wlt

Ammepude.. Også selvom man ikke ammer så er man da nød til at ha den.. LOVE IT

Anmeld

12. oktober 2011

Benjamins'mor

LauraLW skriver:

præcis! Vi brugte den også efterfølgende til flaske :-)

Jeg vil helt klart anbefale en med fossflake fyld fremfor krøyerkugler.

Jeg ved ikke hvilken min var, men ved den var fra Babysam, den blå m. flyvere og der var ikke kugler i.

Anmeld

12. oktober 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Ja, hvilke ting kan i simpelthen ikke undvære den bebs? (alt fra tæpper til møbler) 

Dyne

sut

puttebamse

hyggelig pusleplads med tøj inden for rækkevidde og afsætningsplads til vand klude osv.

Lampe der drejer ved pusleplads fra troussellier, super underholdningsværdi!

Dejlig blød og tryg seng med tyk sengerand

Barnevogn! er brugt meget! til alle de små lure om dagen (Lift de første 3 - 4 måneder.

Badestol overflødig! Det ser ikke rart ud at sidde i den, hellere flyde i det varme vand med mors arm under skuldrene.

Anmeld

12. oktober 2011

modesty

M.h.t. ammepude: Kan man ikke bare bruge en stor, almindelig pude i stedet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.