lilla kjole i 62 søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
694 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

Alexander&Lærke

Skulle jeg mon være så heldig at en eller flere af jer ligger inde med en fin kjole i lilla i en 62. Vil gerne finde en til når min datter skal døbes her den 23/10. Og måske en af jer ligger med en som i alligevel skal sælges så vis mig endeligt et billed og en pris...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

mizz-lillemor06

Mette&Alexander skriver:

Skulle jeg mon være så heldig at en eller flere af jer ligger inde med en fin kjole i lilla i en 62. Vil gerne finde en til når min datter skal døbes her den 23/10. Og måske en af jer ligger med en som i alligevel skal sælges så vis mig endeligt et billed og en pris...

skal den være lilla?? har en der er rød med en sløjfe og hvidt inde i. kan tage et billed og ligge på hvis du er interesseret??

Anmeld

13. oktober 2011

Alexander&Lærke

Ja den skal være lilla da hun får lilla bånd i kjolen og vi køre et lilla tema, så derfor lilla....

Anmeld

13. oktober 2011

CS

Mette&Alexander skriver:

Åh jeg har en lilla liggende fra Mini A Ture - skal tage et billede af den i morgen til dig

Anmeld

13. oktober 2011

Alexander&Lærke

ChristinaS skriver:

Åh jeg har en lilla liggende fra Mini A Ture - skal tage et billede af den i morgen til dig

Ja vil gerne se et billigt, men er den ikke dyr sådan en fra miniature?

Anmeld

13. oktober 2011

CS

Mette&Alexander skriver:

Ja vil gerne se et billigt, men er den ikke dyr sådan en fra miniature?

Jeg ser om jeg kan fange et billede i morgen - jeg fik den selv i gave til min lille pige, så aner ikke hvad den har kostet.

Anmeld

13. oktober 2011

Betina&nicoline

Jeg har en fin lilla kjole fra Claire i str. 56. men den er stor i størrelsen. Min datter havde den på til hendes barnedåb da hun var 4 mdr.

Her er et billede fra da min datter havde den på den ene gang. Hvis du vil have billeder kun af kjolen siger du bare til

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2011

Alexander&Lærke

Betina&nicoline skriver:

Jeg har en fin lilla kjole fra Claire i str. 56. men den er stor i størrelsen. Min datter havde den på til hendes barnedåb da hun var 4 mdr.

Her er et billede fra da min datter havde den på den ene gang. Hvis du vil have billeder kun af kjolen siger du bare til

den ser fin ud, hvad vil du have for den.... ink porto

Anmeld

20. oktober 2011

Alexander&Lærke

har fundet en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.