Hvad skal i ha' til aftensmad nu? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.442 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

Preghiera

Herhjemme står den på marinerede kyllingefileter med broccolisalat Meget enkelt og sundt

Hvad med jer?

Vil super gerne ha' inspiration til i morgen og i overmorgen og dagen efter det, hehe ...............................................

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Preghiera skriver:

Herhjemme står den på marinerede kyllingefileter med broccolisalat Meget enkelt og sundt

Hvad med jer?

Vil super gerne ha' inspiration til i morgen og i overmorgen og dagen det ...............................................

Vi spiste rigtig tidligt idag, da Millemusen var sløj med feber og snot og nu sover, (dvs vi spiste 16:30) Men vi fik wok med kylling  mmmmmh, men den kunne nu godt have stået på flæskesteg da en i opgangen skulle have det, og alt bare duftede a flæskesteg !!!

Anmeld

12. oktober 2011

anne2009

Jeg har sat pasta over, ved ikke hvad jeg pynter den med endnu. Er træt idag, vil gerne lave noget hurtigt.

Min børn elsker pasta retter

Anmeld

12. oktober 2011

M (:

I dag står den på kylling i ovnen med ris, men igår stod den på kyllingefilet m. pikantost og seranoskinke. Dertil ovnkartofler. Mums!

Anmeld

12. oktober 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Laks med kogte gulerødder, ærter, hollandais sauce og ovnstegte kartofler i tern (med div. krydderier)

Datteren har fået risengrød.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

12. oktober 2011

Witt

Preghiera skriver:

Hvad med jer?

Vil super gerne ha' inspiration til i morgen og i overmorgen og dagen efter det, hehe ...............................................

Herhjemme står den på nem mad og rester fra i går da kæresten arb udenbyes, så GIDER jeg ikke lave "rigtig" mad til mig selv her dag.

men står på tomat suppe med suppehorn og fluts ! .

Anmeld

12. oktober 2011

Koen.

Vi har fået fiskedeller, kartofler, persillesovs og gulerødder

Anmeld

12. oktober 2011

Hailiesmom11

Vi skal have shepards pie

Anmeld

12. oktober 2011

Noahmor

Preghiera skriver:

Hvad med jer?

Vi har fået grillede hvidløgsmarinerede tigerejer med fuldkornspasta og basilikumspesto. 

Anmeld

12. oktober 2011

julie69

Vi skal have nogle kartofler i oven med champignoner, og en salat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.