Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Herhjemme står den på marinerede kyllingefileter med broccolisalat Meget enkelt og sundt
Hvad med jer?
Vil super gerne ha' inspiration til i morgen og i overmorgen og dagen efter det, hehe ...............................................
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Preghiera skriver: Herhjemme står den på marinerede kyllingefileter med broccolisalat Meget enkelt og sundt Hvad med jer? Vil super gerne ha' inspiration til i morgen og i overmorgen og dagen det ...............................................
Vil super gerne ha' inspiration til i morgen og i overmorgen og dagen det ...............................................
Vi spiste rigtig tidligt idag, da Millemusen var sløj med feber og snot og nu sover, (dvs vi spiste 16:30) Men vi fik wok med kylling mmmmmh, men den kunne nu godt have stået på flæskesteg da en i opgangen skulle have det, og alt bare duftede a flæskesteg !!!
Jeg har sat pasta over, ved ikke hvad jeg pynter den med endnu. Er træt idag, vil gerne lave noget hurtigt.
Min børn elsker pasta retter
I dag står den på kylling i ovnen med ris, men igår stod den på kyllingefilet m. pikantost og seranoskinke. Dertil ovnkartofler. Mums!
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Preghiera skriver: Herhjemme står den på marinerede kyllingefileter med broccolisalat Meget enkelt og sundt Hvad med jer? Vil super gerne ha' inspiration til i morgen og i overmorgen og dagen efter det, hehe ...............................................
Herhjemme står den på nem mad og rester fra i går da kæresten arb udenbyes, så GIDER jeg ikke lave "rigtig" mad til mig selv her dag.
men står på tomat suppe med suppehorn og fluts ! .
Vi skal have shepards pie
Vi har fået grillede hvidløgsmarinerede tigerejer med fuldkornspasta og basilikumspesto.
Vi skal have nogle kartofler i oven med champignoner, og en salat
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128