Vis mig dit køkken... (primært køkkenvasken)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Isabella_mor

nu har jeg ENDELIG fået styr på køkkenet.. 

og sådan ser det altså ud.

bordpladen hvor vasken sidder skal skiftes ud så det passer med det flotte på den anden side hvor skufferne er.. 

og så ønsker jeg mig en ny køkkenvask.. fordi jeg er ved at blive SINDSSYG af den runde vask... 

og så ønsker vi os en opvaskemaskine der hvor skufferne er ovre ved siden af vasken.. 

og en ny ovn.. 

hvis det stod til mig skulle hele lortet skiftes ud fordi at det med at sætte nye elementer ind i et køkken der allerede er der fungere bare så skidt syntes jeg.

men så kan i jo komme med indput hvis det er i syntes der er noget der mangler. f.eks på den nøgne væg over skufferne der ikkeer så dybe.. 

og så ønsker jeg mig også et nyt gulv.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

AnnaK89

Her er det køkken (med håndvask ) i den lejlighed, som vi flytter ind i i weekenden

Der kommer et kølefryseskab ind ved siden af ovnen og en mikroovn ind oven over ovnen (begge i stål)

Anmeld

26. oktober 2011

Isabella_mor

AnnaKJ skriver:

Her er det køkken (med håndvask ) i den lejlighed, som vi flytter ind i i weekenden

Der kommer et kølefryseskab ind ved siden af ovnen og en mikroovn ind oven over ovnen (begge i stål)

ihhh hvor er det flot... 

Anmeld

26. oktober 2011

come2

jeg synes jeres køkken er fint:O)) kan bordpladen ikke blive fin hvis den får en omgang olie mon?:O)

Anmeld

26. oktober 2011

Isabella_mor

come2 skriver:

jeg synes jeres køkken er fint:O)) kan bordpladen ikke blive fin hvis den får en omgang olie mon?:O)

jo men jeg syntes massivt træ bliver hurtig grimt det andet et laminat.. og hvis vi sakal have ny ovn og ekstern kogeplade til gas, så bliver vi alligevel nødt til at få en ny bordplade...

Anmeld

6. november 2012

bøllen

Ej et fint køkken

er i glade for løsningen billede 4/5 med skabe på begge sider ?

vi har nemlig lige fået lavet tegning til nyt køkken, med sådan en løsning. Vi har p.t et muret væg men vi gerne have åbnet lidt op.

Anmeld

6. november 2012

AnnaK89

bøllen skriver:

Ej et fint køkken

er i glade for løsningen billede 4/5 med skabe på begge sider ?

vi har nemlig lige fået lavet tegning til nyt køkken, med sådan en løsning. Vi har p.t et muret væg men vi gerne have åbnet lidt op.

Ja det er vi vildt glade for

Det er virkelig udnyttet så godt og giver derfor masser ekstra plads. 

Elsker vores køkken

Anmeld

6. november 2012

bøllen

AnnaKJ skriver:

Ja det er vi vildt glade for

Det er virkelig udnyttet så godt og giver derfor masser ekstra plads. 

Elsker vores køkken

fedt fedt det er altså også super flot ( og Nyt ? )

ihh så er den løsning nok ikk helt galt, havde ellers fået lavet som det var nu. Men pludselig opstod den ide med skabe som jeres og er det vi har valgt

Anmeld

6. november 2012

AnnaK89

bøllen skriver:

fedt fedt det er altså også super flot ( og Nyt ? )

ihh så er den løsning nok ikk helt galt, havde ellers fået lavet som det var nu. Men pludselig opstod den ide med skabe som jeres og er det vi har valgt

Ja det var helt nyt da vi flyttede ind  

Så det var bare dejligt - håber I bliver lige så glade for det som vi er

Anmeld

6. november 2012

wilfa

nu har jeg luret køkkentrådene igennem og de ER KEDELIGE... 

jeg vil se en masse billeder af jeres køkner. og især en masse af køkkenvasken... fordi jeg vil have en ny... 

(jeg havde lavet en tråd om en specifik vask jeg gerne vil have, men det bliver nok ikke den alligevel da det ikke kan lade sig gøre uden en ny bordplande og så bliver projekt køkken rimelig besværligt... ) derfor VIS MIG BILLEDER AF JERES KØKKEN...

jeg har desværre ikke nogle billeder af mit køkken som det ser ud nu... når jeg har fået vasket op og ryddet op derude, så må i hjertens gerne se det

Hej,

vi har lige flyttet inn i nybygget hus, og jeg er super glad for vårt køkken! Jeg har længe ønsket mig en Silgranit antracit vask, så det blev det her  Billedene er fra indflytningsdagen, før vi fik sat vores preg på vægge etc. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.